Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

středa 20. února 2013

Song týdne #5


- Meme organizované mnou.

- Jde o to nějaký libovolný den (ale jen jednou týdně) uveřejnit písničku, která se vám za uplynulý týden líbila, slyšeli jste ji v rádiu, ve filmu, nebo třeba na yt. Může to být samozřejmě stará i nová písnička.

- Tento týden vybírám: 

                                            Apollo 3 - Superhelden


- Apollo 3 je německá skupina založená roku 2008, teda alespoň je o nich první zmínka. Nejsou moc známí, takže to přesně nevím.
- Tuhle písničku jsem si vybral z důvodu, že jsem ji slyšel ve filmu Vorstadtkrokodile (Krokodýlové z předměstí)a hrozně se mi zalíbila.
- Navíc, koho zajímá, že je to německy? 



1 komentář:

  1. Ahoj,
    môžem si meme požičať na svoj blog? Príde mi to ako celkom dobrý nápad a páči sa mi to.

    OdpovědětVymazat