Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

středa 13. února 2013

Knižní série #2 - Hunger Games


- Projekt by David

- Jak jsem slíbil, dnes je tu další díl Knižních sérií, tentokrát na téma:


                                                              Hunger Games

- Hunger Games.. Doma nemám ani jeden díl, ale plánuju si to dokoupit, ale ještě nevím, jestli všechny tři díly nebo ten komplet. 
- Zato mám doma film, který je naprosto úžasný a já se nemůžu dočkat druhého dílu, který bude mít premiéru 21.11.2013 tady u nás v Česku.
-Ani nedokážu říct, který díl je nejlepší, protože mě přijdou všechny tři pětihvězdičkové a úplně na stejné úrovni. Nejspíš to bude jednou Mockingjay, Síla vzdoru.
- Film mě naprosto potěšil, bylo to jedno z těch lepších filmových zpracování, i když tam nebylo vysvětleno celkem dost věcí, každopádně mojí recenzi máte tady na blogu. 
- Co si budem povídat, Hunger Games nejsou ovšem originální a ani nikdy nebudou. Zápletku děti+aréna už jsme tu měli hodněkrát, např. v Battle Royale, což je o mnoho lepší než HG, ale nebudu se s vámi hádat. 
- Jak už jsem řekl, můj nejoblíbenější díl je nejspíš třetí, Mockingjay. Asi nemá cenu vám nějak HG představovat, protože většina už jsme to četli.
- Stejně jako minule vám představím autorku. Suzanne Collins se narodila v roce 1964 a mezi její nejznámější díla patří Podzemní kroniky, ke kterým bych se moc rád jednou dokopal a pak také právě trilogie Hunger Games. Nevím, co je pravdy na tom, že by Suzanne chtěla napsat ještě díl čtvrtý, ale trilogie mi vyhovuje, bojím se, že by jí trošku v půlce čtyřky došli nápady.

- Životopis je převzatý z wikipedie, ale upravený mými slovy.
- Jednoho dne vám snad udělám recenze.
- Příští týden se těšte na klasiku, a to sice Harryho Pottera.



1 komentář:

  1. když jsem viděla trailer a vynechaný scény tak jsem si řekla že to bude na mě moc nechutný:D až se to dostalo do kin neměla jsme co dělat a stáhla si to a fakt božžží film..další den jsem přečetla všechny 3 díly za dva prostě supr:) moc se těším na listopad♥

    OdpovědětVymazat