Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

neděle 10. února 2013

I'm obessed with...#3


- Meme by Emily. L.

- Pro dnešek je to: 


                                              Krokodýlové z předměstí


- Na tenhle film jsem narazil náhodou na netu, tak jsem se na něj podíval, ale moc se mi nelíbil, takže jsem ho nějak v polovině vypnul.
- Jenže to se změnilo, kamarádka ze školy mě na to znova přivedla. Sakra, stala se z toho moje nová závislost.
- Krokodýlové jsou německá trilogie. Všichni víme, jak jsou Němci v točení ještě horší než my, ale tohle bylo fakt luxusní. Natáčela se mezi roky 2009-2011. 
- První díl je o malém Hanessovi, který se touží stát také Krokodýlem, podle něj nejúžasnější party světa. Musí tedy podstoupit zkoušku odvahy, jenže ta se nepodaří a Hannes málem umře. Naštěstí ho zachrání Kai, kluk, který je na vozíku a také chce být s Krokodýli. Ti ho i přes to vezmou mezi sebe, protože zjistí že jim může být nakonec užitečnej. Takže se Krokodýlové vydávají na stopu zlodějům a tím celý příběh začíná.
- Druhý díl je o trošičku slabší, ale pořád skvělý. Krokodýlové tentokrát musí dopadnout dva kluky, kteří pracují v jedné továrně, kterou zavřou a oni si totiž myslí, že za to můžou oni.
- Teď bych dokonce i řekl, že trojka byla ještě lepší než jednička. Jeden z Krokodýlů utrpí nehodu a má v háji játra. Takže jedinou možností jak ho zachránit, je mu ty játra darovat. Od někoho z rodiny. Jenže od koho? Táta alkoholik a nikoho jiného už Frank nemá. Jenom bratra v kriminále, kterého tam dostali Krokodýli v jedničce. Jediná možnost je tedy dostat jeho bráchu z vězení. 
- Třetí byl opravdu asi nejvtipnější, nejlepší a nejakčnější. 

- Filmy můžu určitě doporučit, takže až nebudete mít co dělat, určitě si pusťte Krokodýli.

- Nakonec vám přidám hlavní písničku filmu, která je naprosto úžasná.:





1 komentář:

  1. Německé filmy sice moc nemusím, ale na tenhle si mě nalákal. Jsem na to zvědavá, protože jsem si pod tím představila Žáby k zulíbání. No určitě se na film v blízké době podívám :)

    OdpovědětVymazat