Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

neděle 20. ledna 2013

Abecední knižní výzva 2013

- Minulý rok jsme se s kamarádkou bavili o tom, že by nebyl špatný nápad udělat si vlastní knižní výzvu. Takže jsme se rozhodli pro abecední a já vám přináším letošní knižní výzvu, kterou mi kamarádka připravila.



A - Andělé a démoni - Dan Brown
B - Brisingr - Christopher Paolini
C - Cesta kolem světa za 80 dní - Jules Verne
D - Dívka, která kopla do vosího hnízda - Stieg Larsson
E - Elektra - Sofokles
F - Farma zvířat - George Orwell
G - Gangy - Ed McBain
H - Hostitel - Stephenie Meyer
I - Idiot - F. M. Dostojevskij
J - Jízda na Střele - Stephen King
K - Kletba faraonů - Philipp Vandenberg
L - Lady Fuckingham - Oscar Wilde
M - Memento - Radek John
N - Na západní frontě klid - R. M. Remarque
O - Obraz Doriana Graye - Oscar Wilde
P - Pygmalion - G. B. Shaw
Q - Quo Vadis - Henryck Sienkiewicz
R - Říční znamení - Patricia Briggs
S - Smrt na Nilu - Agatha Christie
T - Tajuplný ostrov - Jules Verne
U - Upírův pomocník - Darren Shan
V - Vražda předem ohlášená - Ed McBain
W - Watchmen (Strážci) - Alan Moore
X - Xenesis - Beat Glogger
Y - Ysabel - K. G. Guy
Z - Židovka z Toleda - Lion Feuchtwanger


- Takže vzhledem k tomu, že jsem si projížděl internet s těmito knihami, vám můžu říct, že minimálně 5 knih je k maturitě a já jsem v prváku. Takže nevím, nevím.-
- Taky vám můžu sdělit, že vím, že určitě si jednu knihu z výzvy nepřečtu, protože jsem to už četl a absolutně mě nenadchla, a to je Říční znamení. Četl jsem první díl a po polovině jsem to musel odložit protože mě to prostě nebavilo.
- Také to vypadá, že budu nucen si dát re-reading Darrena Shana a vrhnu se i na kvalitní detektivky (Ed McBain a Agatha Christie).
- Uvidím, jak to všechno zvládnu.







2 komentáře:

  1. Celkom dobrý výber, akurát, že Jízda na Střele od S. Kinga je iba poviedka zo zbierky Všechno je definitivní, nie kniha :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, to vím. Už jsem četl celou tu knihu povídek, aby to nebyl podvrh jenom s povídkou :D

    OdpovědětVymazat