Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

středa 5. prosince 2012

Vánoce jsou zase tady #2


Projekt by Niklaus


                                                                        Mikuláš

Mikuláš... Tohle téma nebude nejspíš nijak dlouhé. 

     Asi do svých jedenácti dvanácti let jsem Mikuláše děsně žral. Na chalupě u táty jsem každoročně zpíval na sále před celou vesnicí nějakou tu písničku nebo vánoční koledu. A za to jsem vždycky dostal nějaký ten balíček s ovocem, sušenkami a podobně. Proto jsem Mikuláše vždycky miloval. Dneska už jenom dostávám peníze (né, že by mi to nějak vadilo) a občas, ale ne každoročně, dostanu nějakou tu knížku. Poslední knížku jsem dostal předminulý rok, jmenuje se Strašidlo po telefonu od Evy Ibbotsonové. Je to jedna z nejlepších knížek pro děti, co jsem kdy četl.
     Také jsem často dostával adventní kalendáře. Jenže jsem je vždycky snědl už ten, nebo ten druhý den. Takže mi ho máma přestala kupovat a já už asi třetím rokem nejím adventní kalendáře. :D
     Občas také chodím "koledovat" s pár kamarády. Tenhle rok nic neplánujeme, ale minulý rok jsem byl za čerta, předminulý za Mikuláše (sakra, pořád se směju tomu, jak jsem jako Mikuláš vypadal) a před třemi lety jsem byl poprvé, a to jsem byl také za čerta. Asi do svých dvanácti let jsem se totiž čertů bál. Naháněli mi husí kůži. 

Na závěr si dovolím přidat vánoční písničku, která se vám nejspíš nebude líbit, protože je od Justina Biebera. Každý na něj máte svůj názor. Tady je All I Want For Christmas Is You ft. Mariah Carey




Žádné komentáře:

Okomentovat