Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

středa 28. listopadu 2012

Vánoce jsou zase tady


Projekt by Niklaus

I já jsem se (ano, já vím, zase pozdě) rozhodl, že zkusím tento projekt a jestli to nevadí, budu ho uveřejňovat každou středu. 


                                                              Vánoční tradice

Takže. Doufám, že se vám můj  článek bude alespoň trochu líbit. 
     Vánoční tradice - co pod tímto pojmem asi tak všichni představíme: stromeček, koledy, cukroví, bramborový salát, kapr, pohádky a mnoho dalšího. Jo, a ještě Ježíšek :)
     Jako první se asi vyjádřím ke stromečku, koledám a Ježíškovi. Bez tohohle, jakoby Vánoce vlastně ani nebyly. Znám pár lidí, kteří slaví Vánoce s alkoholem, bez stromečku bez dárků a tak podobně. A já to nejsem. 
     Stromeček strojím každý rok s mámou a různě si u toho povídáme nebo posloucháme, obzvlášť pro mě, tzv. 80. léta. Ano, ano, maminka je blázen do 80. a 90. let. Kdyby bylo na mě, letí tam alespoň Óčko nebo podobně. Ale ne! Zdobení stromečku mám moc rád, protože se alespoň odreaguju a tak podobně. A nejradši ze všeho nakonec píchám nahoru hvězdu. 

A co Ježíšek? Přiznám se, že já na Ježíška věřil docela dlouho. Myslím, že snad do jedenácti nebo do dvanácti. Ale nestydím se za to. Alespoň ty Vánoce byly pravé. Od té doby mě na tom baví už jenom dárky a štědrovečerní večeře. Ježíška jsem si vždycky představoval jako létajícího superhrdinu s modrými vlasy, zelenými šaty a žlutým tělem. Nepřipomíná vám to něco? Ano, ano, rád bych podotkl , že v mých snech Ježíšek vypadal jako Marge Simpsonová. 

Pak jsou tu pohádky. Myslím si, že nebudu jediný, kdo řekne, že za nejlepší pohádku Vánoc považuje Tři oříšky pro Popelku. Libuška Šafránková v životní roli. Já osobně bych rád řekl, že jsem v životě hezčí pohádku neviděl. 
     Mezi další pohádky, na které se rád o Vánocích dívám patří Polární Expres, Shrekoleda, Šťastný a Veselý Madagaskar a takovéhle animované kravinky. Polární expres je asi nejhezčí  vánoční animovaná pohádka. 

Samotné dárky bych tu nerozebíral, nechci se chlubit a tak podobně. Jenom bych chtěl říci, že samozřejmě dárek, který mi udělá největší radost, jsou knížky. Dárky samozřejmě dostávám, a také dávám. Ale nejčastěji to jsou kraviny jako třeba něco z Body Basics, tzn. krémy, šampóny atd...

A na závěr řeknu, že asi nejsem jediný, kdo kupuje dárky na poslední chvíli. 






Žádné komentáře:

Okomentovat