Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

úterý 27. listopadu 2012

Nejočekávanější filmy roku 2013 #1

Režie: Steven Spielberg
Česky název: Lincoln
Původní název: Lincoln

Žánr: Drama, životopisný, válečný, historický
Hrají: Daniel Lewis, Sally Field, Joseph Gordon-Lewitt, Tomy Lee Jones,...
Premiéra v ČR: 17.1.2013
Premiéra v USA: 9.11.2012



Popis: Oscarový režisér Steven Spielberg se vrací v biografickém dramatu o životě šestnáctého amerického prezidenta Abrahama Lincolna, který se velkou měrou zasloužil o zrušení otroctví, a který provedl Ameriku nejtemnějším obdobím jejích dějin - občanskou válkou mezi Unií (Severem) a Konfederací (Jihem). Pod scénářem je podepsán Tony Kushner (MNICHOV), hereckého ztvárnění titulního Lincolna se zhostí Daniel Day-Lewis.

Proč se těším zrovna na tento film: Protože to režíruje Steven Spielberg a ještě se mi nestalo, že by mě někdy zklamal. No, možná trošku. A taky to je o Abrahamu Lincolnovi. Pro mě je Lincoln jeden z mála prezidentů, kteří mě doopravdy zajímají. Docela mě štve, že u nás to bude až tak pozdě. 




Režie: Tom Hooper
Český název: Bídníci
Původní název: Les Misérables
Žánr: drama, romantický, muzikál
Hrají: Hugh Jackman, Russell Crowe, Amanda Seyfried, Helena Bonham Carter
Premiéra v ČR: 3.1.2013
Premiéra v USA: 25.12.2012

Popis: Hlavním hrdinou muzikálu, natočeném podle stejnojmenného románu Victora Huga, je Jean Valjean (Hugh Jackman), který je odsouzen na galeje za to, že ukradl kousek chleba. Po svém propuštění se z něj stává skutečný zločinec, který procitne ze svých hříchů až když biskup zapře před policií jeho loupež. Deset let poté se stává starostou městečka Vigau, velitelem místní policie je však naneštěstí jmenován Inspektor Javert (Russell Crowe), který má s Valjeanem z galejí nevyřízené účty.

Proč se těším zrovna na tento film: No, upřímně? Já se přiznám, že nevím. Bídníci mě nikdy nijak nezaujali, ale na tento film se vcelku těším, protože tam hraje spousta známých a dobrých tváří. Každopádně jsem hodně zvědavý, jak bude nejnovější zpracování vypadat. A štve mě, že to má u nás premiéru zase později než v USA.




Režie: Tim Burton
Čeký název: Frankenweenie: Domácí mazlíček
Původní název: Frankenweenie
Žánr: animovaný, komedie, horor, sci-fi
Hrají: Winona Ryder, Catherine O'Hara, Christopher Lee, Tom Kenny, ...
Premiéra v ČR: 3.1.2013
Premiéra v USA: 20.9.2012

Popis: Frankenweenie: Domácí mazlíček je dojemným příběhem chlapce a jeho psa. Když mladý Victor nečekaně přijde o svého milovaného psa Sparkyho, povolá na pomoc vědu a svého nejlepšího přítele přivede znovu k životu – jen s několika drobnými změnami. Snaží se svůj výtvor ukrývat, ale když se Sparkymu podaří uniknout, zjistí Victorovi spolužáci, učitelé i ostatní obyvatelé města, že znovuzrození může mít příšerné následky.

Proč se těším zrovna na tento film: Tim Burton. Je potřeba snad něco více dodat? Pro mě je Tim Burton po Jamesi Cameronovi a Stevenovi Spielbergovi na třetím místě nejlepších režisérů, jaké kdy svět poznal. Od Burtona se mi nejvíce líbí nečekaně Sweeney Todd. Ale teď ještě na moment k Frankenweenie. O Frankenweenie už vím něco málo přes rok, kdy se ještě nevědělo, kdo to bude režírovat. Každopádně mě hodně zaujal popis a podle mě to bude nevítaná podívaná.








Žádné komentáře:

Okomentovat