Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pátek 12. října 2012

Weekend rafting


- Další z mých mnoha povídek. 
- Přečtěte a posuďte sami. 
- Napište do komentářů názor.
- Povídka je podle pravdy. Stala se v červenci roku 2011.


Ahoj lidi. Jmenuju se Ondra a možná si mě pamatujete jako toho gaye, kterej spal s Dominikem. Ale kvůli tomuhle tady dnes nejsme.
     Dnes jsme tady kvůli jinýmu Dominikovi. To byl mimochodem můj úplně první kluk. Vím, že jsem vám minule říkal, že Dominik (ten druhej, prosím vás) byl můj úplně první. Tak to tak trošku není pravda a já jsem se rozhodl, že vám napíšu pravdivě, jak to bylo poprvé s mým klukem. Ale když na to přijde, nebyl to můj kluk. Byl to omyl. Ale to už poslouchejte sami.
     Bylo léto 2011 a my jsme měli s mámou odjet na vodu. Hrozně jsem se těšil, protože v roce 2010 to byla úplně nezapomenutelná dovolená, kde jsem se seznámil se super lidičkami a tak. Ale to je zas jiný příběh, úplně nepodstatnej.
     Prostě jsem se těšil hrozně moc a když mi máma řekla, že tam bude ještě jeden kluk, kterýmu je třináct (jo, slyšíte dobře, třináct. Mě bylo čtrnáct.), tak jsem si řekl „Super, zas tak na hovno to nebude.“ No jo... Tak jsme teda jeli.
     Když jsme dojeli na místo, kam měli přijet ještě ostatní, tak nějak jsme si vybalili na večer a podobně. Asi o dvě tři hodinky pozdějc se začalo sjíždět moje oblíbené „vodárenstvo“ a matka mě a mého kámoše poprosila, abychom šli nasbírat nějaký klacky na oheň. Začalo se stmívat a začínala být také zima. S kámošem jsme teda šli nasbírat klacky a jen tak si při tom povídali a zkoumali okolí.
     Když jsme se vraceli, všichni už byli tady. Mezi nima i Dominik. Ten úplně první Dominik, samozřejmě. Když jsem ho uviděl, řekl jsem si „Hm, nevypadá zase tak strašně, snad bude prdel.“ Jo, prdel teda fakt byla.
     Tak jsme se jakože seznámili a začali si tak prostě různě povídat. Dominik měl asi osmiletýho bráchu, kterej se seznámil s tim mym kámošem už z minula Matesem, takže ti si rozuměli a já si zase rozuměl s Dominikem. Pořád jsme se stranili dospělých a povídali si o všem, ale vlastně o ničem.
     Asi v devět večer přijela zásobárna alkoholu. Bylo tam všechno, na co si vzpomenete. Prostě dospělí se jako každej večer plánovali ožrat.
     Pak za mnou a Dominikem přišla taková pani, jakože byla celkem milá a nabídla nám, jestli nechceme red bull. Tak jsme šli k její dodávce (to byla jen tak mimochodem ta zásobárna) a ona nám dala každýmu red bull. A taky brusinkový frisco. „Tady máte, chlapci, a utíkejte s tim někam támhle do lesa.“
      „Wow, tak teda děkujeme.“ Šli jsme asi půl kilometru lesem, kde byla opuštěná železnice a tak jsme si sedli na koleje. Otevřeli si frisco a já si tenkrát pomyslel „Nikdy jsem si nemyslel, že bych se mohl na vodě ožrat. Ještě tadyhle s Dominikem.“ A tak jsme si zase asi hodinu povídali o všem možnym. O rodičích, o nás, co nás baví, o škole, o filmech, seriálech, prostě o všem možnym. Když jsme dopili frisco, což nám trošku trvalo, načali jsme red bull a chlastali dál. No, fakt výborná kombinace. Brusinkový frisco a red bull. Každopádně, když jsme měli dopito, vrátili jsme se k chatě. Jak jsme zjistili, dospělí nás nějak nepostrádali, tak jsme se zase zdechli. Šli jsme dolů k řece. A pak zase za náma přišla ta pani (jestli si dobře vzpomínám, jmenovala se Markéta) a nabídla nám rovnou dvě frisca, takže my upalovali zase na koleje a chlastali dál. A pak se políbili. Prostě z ničeho nic. Povídali jsme si, a najednou se Dominik nahnul a políbil mě. Ale nic jsem necítil. Byla to moje první zkušenost s klukem. Možná jsem tak dal pusu předtim třeba tátovi, ale nikdy ne takhle klukovi. Vrátili jsme se k chatě a jako oni nás poslali spát? Já a Dominik jsme z toho dostali výtlem, proč by nás jako o prázdninách posílali spát o půlnoci? Nechápali jsme.
     No jenže jsme samozřejmě spát nešli. Jenom jsme leželi v posteli (omg, já jsem s nim byl v jedný posteli, to bylo úplně poprvý co jsem takhle spal vedle kluka – pokud třeba nepočítáte bratrance nebo nejlepšího kámoše) a povídali si. Asi do pěti ráno. Mimochodem, dospělí tam chlastali aspoň do sedmi. To my už byli vzhůru a pili jsme red bull na lodičce na řece.
Ale teď zpátky k příběhu. Přes den jsme prostě sjížděli řeku a ujeli jsme asi 25 km. A přijeli jsme k nějakýmu hotelu, kde si dospělí prostě nečekaně sedli za bar a chlastali a já s Dominikem jsme byli u nás na pokoji a povídali si. Díkybohu za to, že jsme alespoň měli společnej pokoj, prostě dvojlůžkáč. No, a pak nečekaně tam zase přišla Markéta. Ale tentokrát nám nenesla frisco, ale byla tam vodka s džusem, amundsen, prostě všechno hnusný dohromady, když to tak řeknu. „Markét, proč to vlastně děláš?“ zeptal jsem se.
     „Vždyť děláš jako byste to nechtěli. Zrovna včera večer u Hynka jsem úplně viděla, jak vás štve, že tam všichni chlastaj a jenom vy tam máte frisco. Radim vám dobře, zamkněte si ten pokoj, určitě nechcete, aby sem vlezla máma, mám pravdu? Takže tady to máte a o půlnoci se stavim a vezmu vám ty flašky.“ Wow, tak takovouhle ženskou bych chtěl mít doma. Nic jsme nenamítali a tak jsme si prostě otevřeli vodku s džusem a začali jsme teda chlastat. A samozřejmě jsme za hodinu byli ožralí jako prase a to bylo teprve devět hodin. A jak jsme se tak ožrali, došlo na soukromý věci, takže ze mě padaly takový sračky, že to snad ani nebylo možný. Ale každopádně jsme si toho řekli spoustu a o půlnoci nám přišla vyzvednout Markéta flašky. Nevím co nám říkala, vím jenom, že říkala něco o tom, že jsme prasata.
     Ale teď už to, na co čekáte od samého začátku. Když Markéta odešla, řekl jsem Dominikovi, že bych si chtěl jít lehnout a vyspat se z toho. Souhlasil. Každopádně bych řekl, že Dominik byl ještě víc na sračky než já. Dodnes nevím proč, ale spojili jsme postele a lehli jsme si. A pak na TO samozřejmě došlo.
     Když jsme si lehli, ještě chvíli jsme si povídali. Mezitím jsme se prostě jen tak líbali. A se mnou to nic nedělalo. Nevím, co to dělalo s nim, ale mám pocit, že on gay není, protože má holku a je s ní celkem šťastnej, už skoro půl roku. Každopádně jak jsme se tak líbali, Dominik mi začal svlékat třičko. A věřte mi, já tenkrát nechtěl. Já sám jsem měl holku. A byl jsem tehdy s ní nejšťastnější člověk. Jenže to prostě udělal ten alkohol. Do dneška 1) lituju tohom že jsem tenkrát chlastal, za 2) lituju toho, že jsem jel na vodu.
     Jak jsem říkal, začal mi svlékat tričko a já ho začal svlékat jemu. On se pak vytasil s kondomem a ani se mě nezeptal, jestli TO chci, prostě mě obrátil a strčil mi ho tam. Bolelo to jako čert. Nebudu vám tady dneska popisovat, jaký to vlastně bylo. Za 1) byla to chyba jako prase, za 2) bolelo to jako prase, za 3) mám chuť za to Dominika dneska zabít. Bylo to prostě hnusný a mě se to prostě nelíbilo.
     Pak jsme prostě nějak usnuli.
     Ráno jsem se probudil asi v osm ráno. Otočil jsem se na druhou stranu a vedle mě vidim toho kreténa. „TO SI DĚLÁŠ PRDEL!!!“  V ten okamžik se mi všechno vrátilo. Celá noc. Úplně všechno. Dominik se pomalu probouzel, a když mě uviděl, řekl jenom: „Co je, ty vole?“ Čuměl jsem na něj jako na idiota a jemu to pak došlo. „TO SI DĚLÁŠ PRDEL!! KÁMO, TAK TOHLE SE NESTALO!!“
     „Nestalo? Děláš si ze mě prdel? Co přesně se nestalo?“
     „Tohle všechno, kámo. Já mám totiž holku.“
     „Ty si do prdele myslíš, že já ne? Co jí mám teď kurva říct? ‚Promiň, ale byl jsem na vodě a spal jsem s klukem?‘ Je sice fajn, že máš holku, Dominiku. A co jako předevčírem, když si mě políbil na kolejích? To ti jako normální přišlo,“
     „Chtěl jsem to prostě jenom zkusit. Jaký to je s klukem. Ty si sakra myslíš, že jsem tohle snad chtěl?“
     „A ty si myslíš, že já to snad chtěl? Se mnou to do prdele nic nedělalo, celou noc.“ To už jsem byl nepříčetnej.
     „Já nejsem do prdele nějakej zasranej buzík.“
     „Nemyslíš si, že na to si měl myslet trošku dřív? Asi tak osm hodin zpátky, než si mi tam sakra strčil ptáka?“ Vyletěl jsem z postele a začal se oblíkat, protože jak vám asi došlo, ráno jsem se probudil úplně nahej. Oblíkl jsem se a letěl se dolů nasnídat. Nechtěl jsem s nim mít už nic společnýho. Dole jsem se prostě rozbrečel a myslel jsem na mojí holku. Jestli jít o řeknu,  nebo ne. A víte co? Já sem takovej kretén, že jsem jí to samozřejmě řekl. No co asi myslíte. No jasně, rozešla se se mnou.
     Kdybych mohl, ten čas prostě vrátim. Nikdy bych se neožral. Ale nejlíp, nikdy bych nejel na vodu.
     Zajímá vás, jak to pokračovalo mezi mnou a Dominikem? Nijak. Na vodě jsme na sebe už nepromluvili ani slovo, díkybohu, že jsme večer odjížděli domů. Od té doby jsem ho viděl jenom jednou, a to neplánovaně u mámy v práci. Přijdu si za ní po škole na oběd a najednou tam uvidim jeho? On tam totiž mimochodem měl taky mámu. Haha, taky za barem. Jaká ironie. Ironie osudu. Dneska si možná tak jednou měsíčně napíšeme, ale já už ho nikdy nechci vidět.




Žádné komentáře:

Okomentovat