Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pondělí 22. října 2012

Recenze - Resident Evil: Odveta (Filmová novinka 2012)

Režie: Paul W. S. Anderson
Český název: Resident Evil: Odveta
Původní název: Resident Evil: Retribution
Hrají: Milla Jovovich, Michelle Rodriguez, 

Popis: Smrtelný virus společnosti Umbrella Corporation dál pustoší Zemi a mění světovou populaci na legie masa, které jedí Nemrtví. Jediná a poslední naděje lidské rasy v podobě ALICE (Milla Jovovich), se probudí v srdci nejtajnější operace společnosti Umbrella a odkrývá víc o své tajemné minulosti, jak dále pátrá v komplexu. Alice, bez bezpečného útočiště, pokračuje v honbě na ty, kteří jsou odpovědni za šíření epidemie; honbě, která jí dovede z Tokya do New Yorku, Washingtonu a Moskvy a vyvrcholí ohromujícím odhalením, které ji donutí znovu přemýšlet o všem, o čem si dosud myslela, že je pravda. Alice, které pomáhají noví spojenci a staří přátelé, musí bojovat tak dlouho, aby přežila a unikla nepřátelskému světu na pokraji zapomnění. Konec se blíží.

Reakce po shlédnutí filmu: A no do pr...To si dělaj srandu, takhle mě napínat.

Můj názor: (obsahuje spoilery) Další novinka roku 2012 je za mnou a já se vám omlouvám že jsem neudělal recenzi dříve, ale neměl jsem čas a na filmu jsem nebyl v kině, takže jsem čekal alespoň týden na nějakou přijatelnou kvalitu. Ale konečně jsem se dočkal a tak můžeme rovnou začít. 
     Odveta se pere s jedničkou o druhé místo v mém žebříčku. Ano, pochopili jste správně, Odveta je jeden z nejlepších dílů. Odveta sice nenabízí nic nového, pořád je to o tom samém (boj, nuda, boj), ale já mám pro sérii takovou slabost. Líbilo se mi, jak se to odehrávalo na jednom a tom samém místě, a to v podzemí. Každopádně jsem se těšil na cameo Michelle Rodriguez. A dočkal jsem se pořádné dávky napětí a akce, a já se už teď nemůžu dočkat dalšího dílu, který, jak doufám, bude posledním dílem série. Nechci, aby se to rozplizlo ještě dál. Protože už by to bylo jedno a to samý. Boj, boj, boj a už naprosto bez děje. Určitě víte, jak to myslím.
V tomhle díle se mi asi nejvíce líbilo to, že se celý film odehrával v podzemí se simulacemi velkých měst jako je Tokio, Moskva a tak dále. 
Co se mi líbilo nejméně? Začáteční Aliciina vzpomínka - vsugerovaná. Určitě si každý totiž pamatujeme alespoň první díl, kde byla provdaná za toho chlapa, který na konci umřel. Neměli dceru a tak. A v tomto díle byla prodaná za Carlose ze trojky a měli spolu dceru. Možná by tam mohla být jenom jedna vzpomínka.Doufám, že se to v dalším díle vysvětlí. 

Shrnutí
Resident Evil: Odvetu považuji za druhý nejlepší dí série, ostatně jak už jsem psal. Líbily se mi úžasné triky, úžasná Milla Jovovich a Michelle Rodriguez v hlavních rolích. A ten konec? Nebudu vám ale nic spoilerovat. Jenom vám chci říct, že pokud jste ještě Odvetu neviděli, honem to napravte. Máte se totiž na co těšit. Odvětě dávám zasloužené 4 hvězdičky.





Žádné komentáře:

Okomentovat