Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

středa 10. října 2012

My Week In Progress #16


- úkolem je každou středu vyplňovat dotazník. 

- Meme by Nikki Finn


- Která kniha, kterou jsi nečetl tě zaujala na blozích či GoodReads?
V poslední době si nic nevybavuji.

- Jaký film jsi viděl naposledy? 
Super 8.


-Čím sis naposledy udělal radost?
Naposledy? No, asi včera. Konverzace s nejlepší kamarádkou.

- Co se ti naposledy zdálo?
Byl jsem Alex Rider (ze Stormbreakera). Vůbec se mě neptejte proč, já sám to nevím.

- Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Nevzpomínám si z posledního týdne na nic, co by se mi líbilo.

- Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Momentálně jsem ve škole a mám děsnou chuť na KitKat, a oni ho tu prodávaj v automatu, ale ten automat jaksi nefunguje. Teda funguje všechno kromě KitKatu. Smůla, no.

- Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Z těch "šťastných" to bude Greyson Chance - Sunshine&City Lights


z těch smutných to bude Natalie Imbruglia - Shiver


- Kdyby tě teď celý svět poslouchal, co by jsi mu sdělil?
"Je fajn že seš prvním rokem na střední, ale někdy máš prostě chuť ty lidi v ní zabít a jít zpátky na základku."

- Kdy jsi se naposledy od srdce zasmál?
O víkendu s nejlepší kamarádkou.

- Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
GREYSON CHANCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PROSÍM, MOC VÁS PROSÍÍÍM!!!! JÁ HO CHCI VIDĚT NA VLASTNÍ OČI. VEČEŘE SNIM BY BYLA NEZAPOMENUTELNÁ VĚC!!!!!

- Co máš právě na sobě?
Jsem ve škole, takže džíny, tričko a rušišku v kapsišce :D

- Nejbáječnější počin celého týdne?
Víkend s nejlepší kamarádkou.





Žádné komentáře:

Okomentovat