Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

středa 19. září 2012

My Week In Progress #15


- úkolem je každou středu vyplňovat dotazník.

- Meme by Nikki Finn



- Která kniha, kterou jsi nečetl, tě zaujala na blozích či GoodReads? 
No... netuším, která na Goodreads nebo blozích, ale v knihkupectví jsem viděl komiksovou podobu Her o trůny a protože děsně miluju seriál, uvažuji nad tím, že si jí koupím.

- Jaký film jsi viděl naposledy? 
No, jestli se to počítá, tak to byl další díl seriálu Gympl s (r)učením omezeným, jestli ne, byl to nejspíš Čtvrtý druh, na který jsem koukal v neděli a mohu ho všem milovníkům Paranormal Activity doporučit.

 -Čím sis naposledy udělal radost?  
V uplynulém týdnu ničím, možná tím, že jsem začal číst znovu Sukubu, nebo tím, že jsem byl navštívit lidi na základce.

- Co se ti naposledy zdálo? 
O kámošce ze střední.

- Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Nenapadá mě žádné motto za poslední týden, ale za poslední měsíce se mi líbilo nejvíce "It's better to burn out than to fade away", v překladu "Je lepší shořet než-li vyhasnout." - Kurt Cobain

- Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Na koprovou omáčku, na 3bitku a Planet Energy.

- Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš? 
Z těch "šťastných" to bude Cher Lloyd - Want U Back,





z těch smutných (kvůli tomu, co se mi v poslední době děje) to bude Greyson Chance - Summer Train.




- Kdyby tě teď celý svět poslouchal, co by jsi mu sdělil?  
" Proč do pr***e zrovna já?"

- Kdy ses naposledy od srdce zasmál?  
Od srdce? Jo, nějakej ten měsíc už to bude.

- Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude? 
S kámošem, s kterým jsem se včera hrozně pohádal kvůli hrozný kravině. Chtěl bych to napravit, přece jenom jsme se znali prakticky od narození.

- Co máš právě na sobě? 
Džíny, tričko 

- Nejbáječnější počin celého týdne?
Žádný, ale když na to přijde, tak to, že jsem začal číst tu Sukubu.




Žádné komentáře:

Okomentovat