Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pondělí 18. června 2012

Top týdne #6


- Meme by Luu




- Tento týden je to:
                                               7 největších kreténů


Starosta, prezident Prentiss (Trilogie Chaos)


No, tohle je snad druhá nejhorší postava
v celém Chaosu. To, co všechno spáchal, všechno
koho zabil apod. Prostě kretén














Davy Prentiss (Hlas nože, Temný ráj)


Povedenej synáček támhle prezidentíka.
Taky kretén. Ikdyž je pravda, co udělal ve 
dvojce, za to jsem ho měl rád. A pak už mi jako
kretén nepřišel. Je mi ho líto.














Aaron (Hlas nože)


Ježišmarjá, k němu se nebudu vůbec 
vyjadřovat, nebo bych musel rozmlátit 
počítač. Až si přečtete Chaos, pochopíte.
















Severus Snape (Harry Potter)


Jasně, byl hodnej. Ale celou
knižní sérii si myslíte, že po Voldovi
je to hned druhej největší kretén.
















Lord Voldemort (Harry Potter)


Pro mě nejzlejší postava celého
knižního světa vůbec. Neznám nikoho
děsivějšího, zlejšího a hnusnějšího.
Myslím si, že ho nemusím představovat.














Galbatorix (Odkaz Dračích jezdců)


Nic proti, herec v pohodě, coby
knižní postava ne. Podle mě nejzlejší
postava z Eragona. Je to fakt kretén. 
Zradil Jezdce.














Prezident Snow (Hunger Games)


Já jsem kretén, fakt. Já si vždycky
myslel, že Snow je neškodnej. I přesto, 
jak se bavil v jedničce se Senecou. Ale 
ve dvojce? To už je fakt kretén, přímo *****
Nejradši bych mu za návštěvu Katniss
vyrval srdce z těla. Nehorázně mě štve, fakt.
Trojku jsem ještě nečetl, a tak doufám, že
ten kretén umře. 















1 komentář: