Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

úterý 19. června 2012

30 Day Book Challenge - Day 01


                                                   Day 01 - Oblíbená kniha




Autor: Patrick Ness
Název: Hlas nože (Chaos)




- Musím se přiznat, že jsem měl přece jenom o něco lehčí výběr než ostatní, protože Chaos považuji vůbec za to nejlepší, co jsem kdy četl. A myslím si, že mě prostě letos už nic lepšího nečeká.


- Jinak mezi moje oblíbené knihy patři Divergence, Andělé noci, Mrazení, Eragon, Letopisy Narnie, Harry Potter apod.





















4 komentáře:

  1. Nečekaně. :DD Sakra, už bych se konečně měla odhodlat si to koupit, jenže já mám furt strach, že to nebude pro mě. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Nečekaně no :DD Už s tim asi hodně otravuju, co?? :D Já za to ale nemůžu...:D Hele kup si to :D Nebo si to aspoň půjč s knihovny nebo od někoho :DD Nikdo koho znám to nečetl a nemám si o tom s kym povídat :DD Hrozně mě to štve :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Ne, to je dobrý. :D Když jsem z něčeho unešená já, tak to taky každý musí poslouchat. :D Taky teda jo, si me překecal... já si to koupím, protože v té naší knihovně bych to nenašla, ani kdybych fakt moc chtěla. =D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jo...Až to dočteš, dej mi vědět na mail :D

    OdpovědětVymazat