Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pátek 22. června 2012

30 Day Book Challenge - Day 04






                                                            Day 04 - Kniha, která tě rozbrečí


Autor: Patrick Ness
Název:  Chaos: Hlas nože


- A jdu vás s  tím znova štvát, ale je to tak. Chaos je kniha, která mě rozbrečí. I první i druhý díl. Jááj já jsem tak zvědavej na další díl.

- Mezi další knihy, které mě rozbrečí, patří Vampýrská akademie 3 a 6, Nick a Norah (No tam jsem ale brečel spíš štěstím), Narnie a Harry Potter, a mnoho dalších. 








Žádné komentáře:

Okomentovat