Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pondělí 14. května 2012

Top týdne #5


Meme by Luu


Tento týden je to:

                                       10 největších potvor


- Opravdu netuším, jestli jich vyhrabu deset, ale tady máte:


Královna Jadis (Letopisy Narnie)

Ne jenom v knihách, ale i ve filmu
mi lezla pěkně na nervy. Největší potvora
Letopisů (no on tam snad ani nikdo horší neni, ne?).







Katherine (Upíří deníky)

Tohle je pro mě potvora v dobrym
slova smyslu. Jasně, udělala spoustu
zlejch věcí, ale já jí mám rád. Ať už jako
knižní nebo seriálovou.





Dolores Umbridgeová (Harry Potter)

Jak už to tak bývá, tohle je
snad největší potvora všech dob.
Tohle mít za někoho znamého? No, tak
to fakt ne, děkuju. Potvora všech potvor.






Alison DiLaurentis (Pretty Little Liars)

No, tohle je taky...
Musím říct, že bych Alison nikdy za
kamarádku fakt nechtěl. Hrozná...







Neferet (Škola noci)

Wow...Zpočátku sem si myslel
že je v pohodě. Ale co pak provedla?
Nechtěl bych jí mít za svojí mentorku, to
fakt ne.






Tris (Nick a Norah)

Ona to ani neni mrcha...Ale je mrcha,
že pustila Nicka k vodě. Od začátku sem
jí nesnášel, a to se nezmění.



Avery (Vampýrská Akademie)

Asi největší mrcha z VA. Hrozně mě štvala,
ať už dělala cokoli.








Marcie (Hush hush)

Nevím, nevím. Marcie mi nesedla už v prvním
díle, ale...Ve trojce už byla asi víc v pohodě







- Promiňte, ale víc mě jich fakt nenapadlo. Samozřejmě jich znám o dost víc. 




Žádné komentáře:

Okomentovat