Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pondělí 7. května 2012

Top Týdne #4


Meme by Luu




         
                                            7 knih z doporučení


- No, nakonec mi z toho vylezlo sedm. Doufám, že to nevadí.


Letopisy Narnie (první film)

Nevím, jestli se to taky počítá, ale
kdybych tenkrát neviděl film, nevím o
knížkách.







Harry Potter (film)

Také, kdybych neviděl film (bylo
mi asi šest), nevím o knížkách. Jsem
rád, že jsem se na to tenkrát díval.






Škola noci (kamarádka)

Škola noci, to je něco úžasnýho.
Spousta lidem se nelíbí, což nechápu.
     No, já zas nemusím Vampýrskou
akademii.






Upíří deníky (kamarádka)

Takhle začali moje Young Adult knihy.
Přečtením prvního dílu VD. Musím říct,
že první díly za něco stály, ale ty ostatní?
Pak to šlo holt do kytek, no. Ještě že existuje
aspoň ten normální seriál. No, i když....Třetí řada





Hunger Games (kamarádka, pak internet)

Divíte se, proč dvě doporučení? Protože
první doporučení jsem dostal od
kamarádky na cestě do knihovny, ale hned
jsem na to zapomněl. A o měsíc pozdějc jsem
viděl na internetu knihu a vzpomněl jsem si na ní.
Proto dvě. Samy o sobě jsou Hunger Games naprosto
dokonalý.


Hlas nože (knihovna)

Já vím, že vás s tím už musím vážně
štvát, ale když já to opravdu miluju.
Poprvé jsem to uviděl v knihovně, upoutala mě
obálka. Samotná anotace moc ne, ale stejně jsem
se na to vrhnul. A neudělal jsem chybu!





Roztomilé malé lhářky (seriál)

Hrozně dávno jsem se kouknul na pilot
a moc se mi to nelíbilo, to si pamatuju.
Pak si o tom začaly povídat kamarádky ze
třídy a už to jelo.







Žádné komentáře:

Okomentovat