Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pondělí 14. května 2012

Recenze - Bitevní loď (Filmová novinka 2012)

Režie: Peter Berg
Český název: Bitevní loď
Původní název: Battleship
Hrají: Taylor Kitsch, Liam Neeson, Rihanna, Brooklyn Decker, Alexander Skarsgard, David Jensen

Popis: Hopper (Taylor Kitsch) nikdy nechtěl sloužit u válečného námořnictva jako jeho starší bratr. Kvůli velkému průšvihu ale musel. Nechtělo se mu ani požádat o ruku své holky (Brooklyn Decker) jejího otce (Liam Neeson), shodou nešťastných náhod svého nejvyššího velitele. Bude muset. Nikdy také nechtěl bojovat proti mimozemské invazi. I k tomu ho okolnosti donutí. Pokud ne, všichni končíme. Peter Berg, režisér akční komedie Hancock a thrilleru Království, na Zemi přivedl další nepřátelsky naladěné mimozemšťany. S nimi si to na férovku rozdají stateční námořníci, v jejichž řadách najdete i sličnou dělostřelkyni Raikesovou, v „civilu“ popovou hvězdu Rihannu. Všichni se stali obětmi ambiciózního vědeckého experimentu, jehož cílem bylo nalezení inteligentního života kdekoli ve vesmíru. Vysílaný signál skutečně na jedné planetě zachytili a vyslali několik průzkumných lodí, které měly zjistit, odkud se to ozývá a jak to tam vypadá. Mimozemšťané přistáli na moři poblíž Havajských ostrovů, uprostřed probíhajícího mezinárodního námořního cvičení, které si interpretovali po svém a začali se bránit. Kolem své flotily a na části pobřeží utvořili neprodyšný ochranný štít, pod kterým s nimi uvízlo i několik bitevníků (včetně toho, na kterém slouží Hopper) a také Hopperova přítelkyně, která byla zrovna na treku po havajských kopcích, poblíž vysílače výše uvedeného signálu. Hopper má tedy pořádný důvod pustit se do boje. Přestřelka do posledního náboje mezi „našimi“ a mimozemskými bitevníky bude mít stejné grády jako pošťuchování Autobotů a Decepticonů v Transformers.


Reakce po shlédnutí filmu: Shit...RiRi byla fakt sexy...

Můj názor: (může obsahovat lehké spoilery) Tak, mám za sebou další hitovku roku 2012, o mnoho lepší než třetí Transformers, kteří se podle mého teda vůbec nepovedli. Nejen po akční stránce, ale i po vybranosti herců (Jasně, Shia LaBeouf a Megan Fox byli dobří, ale...), kteří se tam nádherně hodili (Hlavně Rihanna, o můj Bože, já jsem z ní totálně v hajzlu) a vtipnosti. Jo, a hlavně po soundtracku. AC/DC? No, to je něco pro mě. Teda spíš bylo. No, ono pořád tak nějak je. To táta mě je naučil poslouchat. Další plus je pro mimozemšťany. A mám jedno mínus. Copak už jste slyšeli, aby mimoňové měli jenom jedny zbraně, a to jakési bomby? Protože lidé na ně útočí všelijakou výzbrojí od normální pistole až bůh-ví-co-to-bylo-na-tom-konci-za-blbost a oni pořád na nás s bombama.
     Jop, a hrozně mě štvalo, že to nebylo ve 3D. Není to výtka, jenom mě to štvalo. Peter Berg holt 3D nemá rád. Ono už to teda bylo skoro ve 3D v první řadě v CineStaru, kde na nás nezbylo místo, ale dalo se na to výborně koukat, lépe než z první řady v Cinema City.
     Prostě parádní blockbuster, kterej všem doporučuju....Akorát by neuškodilo, kdyby byl více vidět Liam Neeson, protože po 96 hodin a tak ho příšerně miluju.
     Mimchodem, po Battleship jsem měl hroznou chuť na kuřecí burito (pochopíte, až se na to podíváte).

     Za mě rozhodně takové 4,5 hvězdičky a jestli bude dvojka, doufám, že bude přesně taková a bude v ní zase Rihanna.
     Mimochodem, pokud chcete vidět mimozemšťana s vousami, tenhle film je přesně pro vás :D



1 komentář:

  1. Mne sa tento film tiež náramne páčil 8D a Rihanna...no ani som nevedela aká dobrá herečka je 8D

    OdpovědětVymazat