Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pondělí 14. května 2012

Recenze - The Avengers (Filmová novinka 2012)

Režie: Joss Whedon
Český název: Avengers
Původní název: The Avengers
Hrají: Robert Downey Jr., Samuel L. Jackson, Scarlett Johansson, Mark Rufallo, Tom Hiddleston

Popis: Marvel Studios uvádí super hrdinský tým všech dob Avengers, ve kterém se přestaví ikoničtí super hrdinové – Iron Man, Neuvěřitelný Hulk, Thor, Captain America, Hawkeye a Black Widow. Když se objeví nečekaný nepřítel, který ohrožuje světovou bezpečnost, Nick Fury, ředitel mezinárodní mírové agentury, známé také jako S.H.I.E.L.D., zjistí, že potřebuje tým, aby odvrátil světovou katastrofu. Začíná provádět nábor po celém světě.

Reakce po shlédnutí filmu: Hej kámo, jestli nebude režírovat dvojku Joss Whedon, tak se pose*u. A jinak jo, bylo to awesome!!!

Můj názor: (obsahuje lehké spoilery) Jako komiksový fanoušek jsem si tohle opravdu nemohl nechat ujít. I když jsem věděl, že to bude pecka, hodně mě to překvapilo. Úvodní scéna, děj, samotní Avengers a pak scéna po titlulcích. Není divu, že film trhá rekordy a je už dvanáctý nejoblíbenější na Čsfd. Už druhý den byl patnáctý, což je na csfd rekord. Nejvíce jsem si oblíbil Iron Mana a Hulka (nikoho z Avengers kromě prvního Hulka jsem v samostatném filmu neviděl, ale všechny už mám stáhle a chystám se na ně v co nejbližší době). Jejich hlášky to totiž zabíjeli. Hlavně Iron Mana. Jestli má takovéhle hlášky i v samostatném filmu, těším se o to víc. Mě totiž Iron Mam nikdy moc nezajímal. Film jsem shlédl v originálním znění s titulky, protože na dabing jsem opravdu jít nechtěl. Jak už je známo...
     Film splnil veškerá má očekávání, ale je pravda, že po přečtení komiksu jsem si přece jenom trošku tu loď nebo co představoval jinak. Vím, že to bylo jako v komiksu, ale představoval jsem si to prostě jinak. Tošku mi tam chyběla ale temnost toho filmu. Je mi jasný, že je to tak nějak i film pro děti (v kině tam teda přišel nějakej asi osmdesátiletej stařík), ale mohlo to být fakt temnější.
Zatím Mark Ruffalo podal Hulka nejlépe ze všech představitelů (Neuvěřitelný Hulk jsem viděl asi pět minut a vůbec se mi nelíbil, možná teď změním názor) a stejně tak Loéki v podání hiddlestona byl nejlepší. Doporučuju scénu nakonci Hulk vs. Loki. Už teď se těším na druhé pokračování, které po napínavé scéně v titulcích určitě bude stejně skvělé.
Za mě rozhodně skvělých 5 hvězdiček.


7 komentářů:

  1. Včera jsme taky byli na Avengers a opravdu to bylo super. Taky jsem jednotlivé hrdiny sice předem neviděla v samostatných filmech, ale hodlám to v nejbližší době napravit - včera večer jsme už koukali na Thora =).
    Iron Man byl fakt super, ty jeho hlášky... :DD. A celkově byl film vtipný, což mám hrozně ráda:).
    Bohužel jsem film ale viděla s dabingem, protože jsem byla s bráchou a ten na titulky moc není :D.
    Hledala jsem a druhý díl je prý naplánovaný na rok 2014 a má ho režírovat Joss Whedon, tak jsem zvědavá, zda to dodrží =).

    OdpovědětVymazat
  2. Jop, bylo to super.:) Thor?? Tak já teďka zas koukám na Iron Mana, ale chci taky shlédnout jednotliví Avengers. Akorát Nick Fury, Black Widow a ten lukostřelec prý nemají samostatný film...Ale taky se na něj chystají, tak uvidíme.
    2014? No, to nějak vydržim. :D Jenom doufám, že to bude režírovat Joss, protože jestli ne, tak nevím...

    OdpovědětVymazat
  3. Na Iron Mana jsem zvědavá, má tam taky tak super hlášky? Jestli jo, tak to se na něho opravdu už moc těším :D. Dneska je tedy na rozvrhu Captain America, takže Iron Man musí ještě chvilku počkat, ale... =)).... Myslím si, že ten lukostřelec byl včera v tom Thorovi, ale nijak zvlášt nebyl zvýrazňován, jestli chápeš :D, tak přesně nevím =).

    OdpovědětVymazat
  4. Iron Man je rozhodně nejlepší v Avengers, ale i tady padnou docela supr čupr hlášky :D Captain America? No, nevim, ten mě z Avengers bavil nejmíň. A na jeho samostatný film se podívám asi až na poslední. Protože se mi nelíbí tématika 2. světová válka a Adolf Hitler.
    Já filmy z války nemusím, takže poroto....Mimochodem mám otázku...ten Thor...to se odehrává v současnosti nebo je to ze středověku nebo tak?? Protože je to bůh, jenom mi to přijde divný :D A je tam Loki? I stejnej herec?

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to se na IM už moc těším:D.
    Takhle, on už je Captain America stažený, takže se na něj mrknem, ale upřímně taky moc nemusím filmy z válek, ať už je to tedy z jákékoli, tak uvidím =).
    Ono to je tak, že se Thor má stát králem, ale v tom je napadnou ti zlí mrazouni a tak se jim nestane a vyrazí se svojí skupinou a bratem Lokim na ně, i když mu to král zakáže. On je totiž Thor takovej řekněme ujetej to boji a tak ho nakonec skoro zabijou. Král jako trest ho vykáže na zem a sebere mu i sílu a s tím i moc. No a pak je většina filmu na Zemi, normálně dnešní doba. No a Loki se zatím ujme vlády, atd... hraje ho stejný herec.
    Shrnutě, stojí zato se na to rozhodně kouknout, mnoho toho ti i dojde, protože na to vlastně i navázali v Avengers, i když konec Thora je takový, jasně, useknutý a připravený na pokračování, ale taky moc nenavazuje na ty Avengers, takže to musíš pak brát trošku i s rezervou :D, ale to je jasný :).

    OdpovědětVymazat
  6. Jop, tak Thora mám na seznamu hned po Iron Manovi :)) díky za shrnutí :DD

    OdpovědětVymazat
  7. Nemáš vůbec za co =), já děkuji za Iron Mana :).

    OdpovědětVymazat