Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

neděle 6. května 2012

Podpis Christophera Paoliniho



- Rozhodl jsem se, že i já se vám pochlubím s mým podpisem, na který jsem čekal pět hodin ve frontě.
     To čekání za to stálo....


10 komentářů:

  1. Věřím, že to za těch 5 hodin stálo :) to musel být úžasnej zážitek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to úžasnej zážitek si s nim hlavně pokecat :D On na mě jestli už sem dočetl čtvrtej díl...a já na něj: "No, I'm sorry.."
      A Chris povídá: So I'll tell you how it ends..."
      A mě ujelo: "Oh, shit..You can't..Oh, sh..I'm sorry.."
      A já tam byl s kamarádkou, a když jsem viděl ten podpis, tak jsem začal ječet anglicky "Oh shit, shit, fuck, shit, look at this...I've got Chris in my book.." No, prostě mi tam hráblo :D

      Vymazat
    2. Hej, ale to bylo tím adrenalinem :D určitě je na podobný reakce zvyklej :D

      Vymazat
    3. No...asi jo :DD doufáám :DD ale ty co tam byli s nim, jakože ochranka nebo co, tak na mě divně koukali :DDD

      Vymazat
    4. nebyli to překladatelé? :D Ta fronta tam :D to muselo být o nervy, ještě když pršelo :D

      Vymazat
    5. ¨Jop, překladatelé, tak se jim říká :DDD Sakra, co to se mnou je?? už ani nevim kdo to je :DDD Mě to nevadilo, já mám déšť rád...fronty teda zrovna ne, ale co už....za to čekání tam to opravdu stálo...jo a mimochodem, |Christopher je o dost mladší a hnusnější než na fotkách :DD

      Vymazat
    6. to věřím :) já bych taky čekala, ale musím si najít nějakou blbost, abych nebyla tak naštvaná, že jsem z takový díry a do Prahy to mám přes půl republiky :D
      A má víc peněz, než by se mohlo z fotky zdát, co? :D

      Vymazat
  2. No jo,to teda..:DD
    A ty brejle prej už dávno nenosi DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ses ho ptal, nebo co? :D

      Vymazat
    2. Ne, neptal :DDD Ale mám pocit že něco říikal :DD A když ne on, tak ti překldatelé nebo kdo to je :DD

      Vymazat