Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pátek 4. května 2012

Měsíční chvástačka #4


- měsíční meme, ve kterém zveřejníte knížky, které jste si za uplynulý měsíc pořídili a přečetli, které jste dostali a podobně. Nepatří sem knížky, které jste si půjčili, našli a nebo ukradli. Také se sem nepočítají knihy v elektronické podobě. Ke každé knize přidejte krátký komentář.

Meme by Judit




Knížky, které jsem přečetl:


1. Roztomilé malé lhářky

Autor: Sara Shepardová

Krásná kniha, od které jsem moc neočekával,
a o to více mě překvapila. Nemůžu se dočkat,
až se dostanu k dalším dílům.





2. Andělé noci

Autor: Lili St. Crow

První díl, moc mě nenadchl. Počkám si na
druhý a posoudím pak. Zde se nic moc nedělo.






3. Nick a Norah: Až do ochraptění

Autor: Rachel Cohnová&David Levithan

Jedna z nejromantičtějších knížek, které
jsem kdy četl. A že jsem jich četl.
Hrozně se mi líbilo, že to bylo zasazené do jedné noci.





4. Erebos: Hra, která zabíjí

Autor: Ursula Poznanski

Krásná kniha, která mi sice místy
parodovala počítačovou hru World of
Warcraft, ale moc se mi líbila.





5. To

Autor: Stephen King

První kniha od Stephena Kinga, kterou jsem
četl, pokud nepočítám asi tři kapitoly ze 1408.
Tuhle tisícistránkovou knížku jsem dal za týden, což byl
i pro mě dost velký šok. Kniha se mi moc líbila a filmové
zpracování též.



- Recenze na zde uvedené knihy najdete zde na blogu, recenze na To se připravuje.







Žádné komentáře:

Okomentovat