Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

středa 16. května 2012

Jarní dumání #4


- Třetí část projektu od Syki
- Tento týden je to téma:

                           Filmová a seriálová zpracování


No, obávám se, že tohle bude tvrdší oříšek, protože filmových a seriálových zpracování znám opravdu hodně, no, však mě znáte. Teď už ale začneme.

Mezi nejposlednějšími filmovými zpracováními jsem viděl Hunger Games. A ano, mě se moc líbily. Nechápu, jak to někomu může připadat jako parodie na Battle Royale, vždyť je to kravina. A je to japonský. Takže další mínus. Já osobně jsem Battle Royale viděl asi před rokem a dokud se o HG nezačalo spekulovat jako o parodii na BR, ani jsem si na ní nevzpomněl. A ano, mohl bych to tu řešit dál, ale nebylo by to filmové a seriálové dumání, ale BR a HG souiboj.
     Takže stop, k BR už se nebudu vyjadřovat. Ale k Hunger Games ano. Je sice pravda, že ve filmu nebylo vysvětleno spoustu věcí (jako třeba proč je Galeovo jméno tolikrát v Osudí), ale byl to prostě trhák, to musíte  uznat. Což je pěkně divný, protože jsem byl na druhým promítání vůbec a bylo nás tam asi patnáct.
Další asi ze stovky filmových zpracování si vybírám Harryho. No, proč ne? To taky každej zná. Kdybych měl Harryho popsat jedním slovem, řeknu na rovinu, že to opravdu nejde, Možná fenomén. Ale to nestačí. Harry Poter je něco jako....No, abych se upřímně přiznal, tak nevim :D Jako nejlepší film Harryho Pottera pro mě bude vždycky Vězen z Azkabanu, nejenže to režíroval Cuarón, ale mělo to i ten pravej už trošku hororovější nádech. A mezi nejslabší se u mě řadí Fénixův řád a Relikvie smrti část 2. Protože druhá část nebyla zrovna moc podle knihy. Hlavně konec a Voldemortova smrt. Ta mě naštvala nejvíc.
     Další si vybírám To. Od Stephena Kinga. Knihu jsem četl celkem nedávno a film jsem viděl v originálním znění  a s  dabingem. Kniha se mi moc líbila, film už moc ne, trošku se to nepovedlo. Ježiš, a hlavně ten pavouk na konci? Jsem zvědavej na remake (asi 2013-2014).
     Teď si vyberu pro vás seriály. Takže... The Vampire Diaries/Upíří deníky. Pro mě jsou VD něco jako moje třetí rodina(!!!), ten seriál se prostě povedl. Takhle... první série se moc povedla, druhá byla ještě lepší, část třetí byla super a pak to šlo ke kytkám a poslední díl se zase zlepšil, no, uvidíme s čím přijdou tvůrci pak. Určitě se na to budu dívat, ale hlavně posoudím podle prvních tří dílů.
     Mezi další seriály patří The Secret Circle/Tajný kruh. Tenhle seriál zrušili. Né, že by mi to nějak vadilo (jsem spíš naštvanej kvůli tomu, že zrušili i Ringer), ale je to škoda, protože se to zase na konci začalo trošku rozjíždět. Ale je jedno co se děje, ale vždycky budu TEAM FAYE!!!
     Další tu pak jsou Pretty Little Liars. Někde už jsem asi říkal, že mě na tohle přivedla kamarádka. PLL jsou naprosto úžasný. Nejradši mám... no, podívejte se takhle. V první řadě jsem fandil Arie a Emily, v druhé řadě Arie a Spencer. Uvidíme, jak to půjde dál.
    Vrátíme se k filmům. Eragon. Knižní série úžasná, film s prominutim nehorázný odpad. Vždyť se na to podívejte. Jasně, mělo to úžasný triko a úžasnýho Durzu. Ale Eragon? Taky hroznej kretén. Ať už jako postava ve filmu nebo herec. No...
     Letopisy Narnie. Mrzí mě, že zfilmují jenom pět filmů. Chtěl bych všech sedm, hlavně Kůň a jeho chlapec. Zfilmované jsou: Lev, čarodějnice a skříň, Princ Kaspian a Plavba Jitřního Poutníka. Plavba se tedy moc nepovedla, nevzpomínám si, jak to přesně bylo v knize, ale mám pocit, že ve filmu to bylo celé nějaké otočené. Zfilmované budou: Čarodějův synovec a Stříbrná židle. Jasně, za židli jsem rád, i za Synovce (vznik Narnie), ale stejně bych chtěl všechno.
     Teď bych si dovolil upozornit ještě na filmy, které teprve budou a tak. Jako první Divergence (2015). Já osobně jsem ještě Divergenci nečetl, ale už mám napsáno v budíčku kdy vyjde. Hned si pro ni pojedu, protože jsem na to slyšel samou chválu a tak, že je to o mnoho lepší než HG. Jo, s tím bych klidně souhlasil, ale jsem zvědav, jestli to překoná můj Chaos.
     Poté jsou to Nástroje smrti (2013). Jo, celkem se těším na to zpracování, ale co ti herci? Jasně, říkal jsem i u HG, že mi tam Jennifer vůbec nesedí a jak jsem pak byl šťastnej, že tam je právě ona. Ale v MI Lily Collins? No sorry, ale to fakt neberu. A co pak teprve ten kluk? Lol, já si zase nevzpomenu na jméno. No to je hrůza!!!
     No, a pak je to všeobecně Vampýrská akademie. Já osobně nejsem zase takovej skalní fanoušek knih, ale moc se mi líbily. Mimochodem, vážně chcete, aby Dimitrije hrál Ben Barnes? To jako vážně? Lidi, ehm, proberte se.
     A nenaposledy je to Škola noci. Absolutně mě přestala bavit po druhém přečtení Probuzené, ale na film se těším tak jako tak.
     A to by mohlo být vše, víc mě momentálně nenapadá.




Shrnutí
Takže, z mých návrhů je to asi poznat. Něco se povede, něco ne. Jsem zvědavý, jak si tvůrci povedou s Divergencí a tak. Hlavně taky s Vampýrskou akademií.
     Mimochodem, stejně potřebuju, aby zfilmovali ten CHAOS!!!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat