Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

úterý 8. května 2012

Jarní dumání #3


- Třetí část projektu od Syki
- Tento týden je to téma:

                                                     Knižní série


Když se řekne knižní série, hned se mi vybaví Letopisy Narnie a Harry Potter. A knižní Upíří deníky, které mimochodem stojí za prd No, řekněte, komu ne? Bylo by to zvláštní. Aspoň ten Harry, ne? Přiznejte se.

Já teda osobně mám knižní série (pokud to teda není víc jak deset dílů) rád. Ona je sice pravda, že od toho třetího nebo čtvrtého dílu to jde všechno do kytek, ale třeba Škola Noci, ta mě začala nudit až po Probuzené, což je osmý díl.
Což je takový příklad Upířích Deníků. První čtyři díly mě bavily. Mělo to nějakej spád a tak. No, a o skoro dvacet let pozdějc se Smithová rozhodne, že z nedostatku peněz napíše další díly. A pak to přišlo. Japonští záporáci a tak. Probuzení, Souboj, Zášť, Temné shledání, tak to bych bral. Jo, a pak možná ještě ten první díl nové série, Návrat. Ten se mi taky docela líbil. A další díly? Tak ty stály absolutně za sucks. Přestal jsem tak nějak chápat, o co tam jde. Nebo taková Škola noci. Někteří teda říkají, že to začíná být blbost už od třetího dílu, ale mě to přišlo až od té Probuzené, no.
     A víte, proč se to furt takhle prodlužuje? No já vám to řeknu. Kvůli prachům. Já, kdybych psal knížku (jakože teda už jednu píšu), tak udělam trilogii a dost. A i kdybych měl nějaké fanoušky, promiňte, ale nedal bych na ně. Já už bych to dál nezvládl. Novou sérii, klidně. Ale ne už pokračování.
    Jo, a víte co mě štve? Cassandra Clare mě štve. Mortal Instruments, Internal Devices a ohlásila také Dark Artificies. No co to sakra...?
     Tady také...Bavil mě jenom Nástroje smrti a tím to hasne. Jo, a to jsem docela zvědavej, jak chtěj udělat film. Obzvlášť s Lily Collins, kterou opravdu nemusím.
     No, prostě mě něco baví a něco ne. Tučnější výdělek, opravdu.



Žádné komentáře:

Okomentovat