Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pondělí 23. dubna 2012

Unbelievable #1

- Tato povídka není z mého, nýbrž kamarádčina pera. Chtěl bych ji nějak zviditelnit, aby si ji alespoň někdo všiml. Chystáme spolu (už hodně dlouho) blog, no, uvidíme.
     Chtěl bych vás poprosit, pokud se vám bude povídka líbit, okomentujte ji prosim, podmínkou přidání dalších kapitol jsou alespoň tři komentáře. 


- Příběh, který vypráví o lásce, zradě, nedůvěře, podlosti a lži.
- Prostředí The Vampire Diaries






-Milý deníčku, dnešní den bude za poslední dobu pravděpodobně ten nejkrásnější. Stefan mě dnes vezme na projížďku ve svém krásném Porsche a na večer mi slíbil večeří, kterou sám uvaří. Říkal, že mě vyzvedne v 5, ale já se za ním vydám dříve a tím ho překvapím. Zítra ti dokonale popíšu, co se dnes dělo a věřím, že z toho budeš nadšený stejně, jako jsem já natěšená.


Potom jsem odhodila deníček na stůl a šla si dát rychlou sprchu. Poté jsem si na sebe vzala trošku ležérní a trošku svůdné oblečení, abych se Stefanovi líbila, poté jsem se namalovala a vydala se na cestu. K penzionu jsem musela jít přes les, který jsem neměla příliš v lásce, ale moje láska ke Stefanovi byla mnohem silnější. Jak jsem pozorovala okolní krajinu, tak mi cesta velmi rychle utíkala. Když jsem byla asi kilometr od penzionu, tak se přede mnou z ničeho nic objevil Damon.
„Kampak máš namířeno? Na houby?“ zasmál se, tím svým arogantním úsměvem.


„Těsně vedle Damone, pro sporýš.“ Viděla jsem, jak mu ten arogantní výraz ihned zmizel z tváře.


„ Smím tě doprovodit?“ zeptal se z ničeho nic a v jeho výrazu náznak úsměvu.


„Ale samozřejmě, jenom si svoje narážky a připomínky nech pro někoho jiného.“ Přikývnul, že se bude chovat slušně. Zbytek cesty Damon skutečně neřekl ani jednu hloupou narážku, což mě u něj dokonce i překvapilo.


„A jaké máš plány do budoucna, Eleno?“ zeptal se mě a v jeho pohledu jsem viděla upřímný zájem.


„Nad tím jsem ještě příliš nepřemýšlela.“ Abych byla upřímná, nechtěla jsem ho ranit a říct mu, že moje budoucnost je Stefan.


„A už jsme na místě, slavné sídlo Salvatorů.“ měl pravdu, nyní jsme stáli před nádherným penzionem, který nechal postavit Stefanův a Damonův prapradědeček.


Vešli jsme do obrovské haly, která si zachovala své kouzlo z předchozích staletí. Poté jsme vešli do obývacího pokoje, Damon si nalil sklenku své oblíbené whiskey, „Dáš si taky?“, zeptal se mě s úsměvem na rtech. „Nee, děkuji.“ Celá natěšená jsem pospíchala po poměrně širokém schodišti do nejvyššího patra, kde se nalézal Stefanův skromný pokoj. Bez klepání jsem vběhla dovnitř a v tu chvíli jsem se cítila, jako kdyby se mi zastavilo srdce.


„Stefane!?“



6 komentářů:

  1. povídka se mi zatím celkem líbí :) co tam asi viděla? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  3. no ráda bych se to dozvěděla... :D kolik lidí by to mělo komentovat? 3? :D to to nikoho nezajímá? :D

    OdpovědětVymazat
  4. bude pokračovanie? :) ja by som bola rada :)

    OdpovědětVymazat
  5. Klidně, jestli chceš, tak ho přidám.

    OdpovědětVymazat