Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pondělí 23. dubna 2012

Top Týdne #2


Meme by Luu






                                10 filmových zpracování

- Nakonec jsem se rozhodl pro šest filmů a a dva seriály. Doufám, že to nevadí.
     Upozorňuji, že někomu se následující řádky nemusí líbit, protože mám trošku divný vkus na filmy.


Hunger Games


No, co na to říct. Rozhodně (pro mně)
druhý nejlepší film roku 2012. Nad moje
očekávání.







Harry Potter


No, myslim si, že netřeba představovat.
Rozhodně fenomén. Pro mě nejsilnější díl
byl Vězeň z Azkabanu a nejslabší Fénixův Řád.







Hugo


Pro někoho nezajímavý film, nuda a podobně,
ale pro mě rozhodně nejlepší film roku 2012.








Letopisy Narnie


Naprosto úžasnej film se skvělými efekty.
Nemůžu se dočkat dalších dílů.








Pán Prstenů

Určitě každý zná Pána prstenů.
Kdo ne, jako by nebyl. Upřímně se 
přiznám, že knižní předlohu jsem
ještě nečetl, ale už se k tomu chystám.






Total Recall

Pro mě nejoblíbenější film s Arniem
po Terminátorovi. Určitě každý ví, že 
letos jde do kin remake s Colinem 
Farellem v hlavní roli. Jsem zvědav.






Pretty Little Liars 

No, na tohle jsem se dostal 
přes kamarádku z chaty. Zaujala
mě anotace a Lucy Hale. Z knížek 
jsem přečetl zatím jenom jeden díl, 
ale chystám se na další. 





The Vampire Diaries

Rozhodně lepší než knižní série.
První dvě série byly super, třetí
 už mi přijde trošku nudná. 
Ale jedno je jasné... Team KATHERINE!!!









7 komentářů:

  1. Souhlas, teda ne všechno jsem viděla, ale většinu ano... Pán prstenů je moje nejoblíbenější filmová adaptace, stejně s Harrym a Hunger Games, to jsou taky dost povedené filmy. A co se týče seriálů... PLL jsem viděla první dva díly a zaujalo mě to a TVD jsou super, ale třetí série už mě jaksi přestává bavit. :(

    OdpovědětVymazat
  2. No, přesně..
    VD už jsou trošičku trapný...Vadí mi hrozně to natahování se zabitím Původních apod...Jo, na PLL se dívej dál, protože je to čím dál tím lepší..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Právě... to natahování. To tomu seriálu může jen uškodit, ostatně, tak je to se vším. Ale k dokonalosti mi tu v seznamu chybí snad už jen seriálová Hra o trůny, pokud jsi ještě neviděl, opravdu výrazně doporučuji! Nejlepší seriál, jaký jsem kdy viděla a to jsem ještě nezačala básnit o knize! :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Počkat....Game of Thrones jsou podle knihy?? Game of Thrones sleduju..ale..vůbec nevim že to je podle knihy :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Nevíš? :D Styď se... :DD Ne, dělám si srandu. Já jsem to během sledování prvních dílů taky nevěděla (vlastně myslím, že jsem to nevěděla :D). Je to nejlepší seriál, protože má tu nejlepší knižní předlohu, jakou může mít. :)

    OdpovědětVymazat
  6. To abych se na to co nejdříve vrhnul, teda..Nikdy by mě nenapadlo, že Game of Thrones jsou podle knihy...Každopdáně díky, v nejbližší době se na to vrhnu...:)

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě vrhni, stojí to za to! Já, jakožto velký fanoušek fantasy žánru a nejlépe příběhů, odehrávajících se ve středověku jsem maximálně nadšená. Tak snad tě neodradí ani tloušťka těch knih (třetí díl má přibližně 1300 stran :D).

    OdpovědětVymazat