Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pondělí 2. dubna 2012

Top Týdne #1





Meme by Luu




                                              10 oblíbených postav


Todd Hewitt (Trilogie Chaos)

Oblíbil jsem si ho proto, protože jsem nikdy neviděl
někoho tak statečného jako je Todd. A ještě asi taky proto,
protože vás provází celým příběhem.







Afrodita (Škola noci)

Afrodita je jediná postava, která ve Škole noci
ještě za něco stojí. Čtu to už jenom kvůli ní. Představuju
si jí jako Diannu Agron a naštve mě, jestli tomu tak nebude :D







Eragon (Odkaz Dračích jezdců)

Hrozně jsem ho miloval. v příběhu jsem
se s ním dokonale ztotožnil.
     Pro mě rozhodně nejoblíbenější postava
z Eragona.






Brom (Odkaz Dračích jezdců)

Oblíbil jsem si ho pro jeho statečnost
a podobně. Byl pro Eragona tak něco jako
otec. Škoda, že umřel.







Nick (Mládí v hajzlu)

Herce nesnášim, ale coby knižní
postava mi dokonale sedl. Navíc,
provází vás celým příběhem.







Jess (Most do země Terabithia)

Oblíbil jsem si ho pro jeho
dokonalé přátelství s Leslie,
která mi nikdy moc nepadla do oka.







Katniss (Hunger Games)

Eh..Myslím, že tohle nepotřebuje
komentář, protože každý, kdo četl HG,
pochopí.







  Peeta (Hunger Games)

Peeta...Ať už jako knižní nebo filmová
postava, je prostě úžasnej.








Harry Potter (Harry Potter)

Každý, kdo zná Harryho,
určitě pochopí.








Aria (Pretty Little Liars)

Coby jako knižní nebo seriálová
hrdinka, je pro mě nejoblíbenější
postava z PLL








1 komentář:

  1. ja som si na začiatku tiež predstavovala Afroditu ako Diannu Agron :D

    OdpovědětVymazat