Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

úterý 17. dubna 2012

Recenze - Roztomilé malé lhářky

Autor: Sarah Shepard
Originální název: Pretty Little Liars
Český název: Roztomilé malé lhářky
Nakladatelství: BB Art
Počet stran: 262

Anotace: Spencer přebrala kluka vlastní sestře. Aria sní o učiteli angličtiny. Emily se zakoukala do té holky, co je na škole nová. A Hanna dělá hrozné věci, aby byla stále krásná. Jenže od doby, co zmizela jejich kamarádka Alison, skrývají všechny před světem jedno mnohem horší tajemství.Jak to můžu vědět? Jednoduše proto, že o nich vím úplně všechno – co strašného provedli v minulosti, i jaké pavučinky předou právě teď. Ptáte se, co je na tom zajímavého pro vás? Povím vám to. Jistěže, Alison byla Alison. Její rameno bylo vždycky nablízku, když ses potřebovala vyplakat. Byla to ona, komu jsi volala, aby od nového kluka zjistila, jestli se mu líbíš. Byla to ona, kdo ti popravdě řekl, jestli ti džíny dělají velký zadek. Jenže to byla právě ona, koho se všechny bály. Ali o každé z nich věděla víc než kdokoli jiný. A znala i příběhy, které si všechny přály spálit – stejně jako tělo. Je to příšerná představa, že by Ali mohla být mrtvá, ale… pokud by skutečně byla, jejich tajemství by zůstala skryta.A tak tomu je už po tři roky.

Reakce po dočtení knihy: Docela mě štve, že nemám druhej díl.

Můj názor (obsahuje lehké spoilery): Pretty Little Liars - sleduji seriál a konečně jsem se dokopal k tomu koupit si knihu.  Zhltnul jsem ji asi za dva nebo tři dny.  Jo, a  líbila se mi.
     Nejvíc jsem se sblížil asi s Ariou, protože ji mám moc rád. Možná je pravda, že je moc středem pozornosti, ale já jí mám rád. Hlavně kvůli tomu, že ji hraje Lucy Hale a tu já mám moc rád, takže by bylo divné, kdybych ji neměl rád i coby jako knižní postavu. 
     Na druhém místě pro mě byla Emily. Hrozně se mi líbilo, jak se sblížila s Mayou. Nesnáším lesby, ale možná kvůli tomu změním názor, protože se mi moc líbilo, jak spolu trávili všechen volný čas. 
     Když dostanou první právu od "A" - myslím, že je to ta o tom dychtění, dostal jsem tak trochu šok. Ani nevím, proč. 
     Kniha obsahuje i flashbacky s Alison, o které je vlastně celý příběh, a jak už nějaký bloger psal, musím říct, že bych ji teda za kamarádku nechtěl. Jasně, bylo mi jí pak na konci možná líto, ale...
     No, ale teď už k důležitým věcem. Děj knihy se mi moc líbil, konečně něco jiného než samí upíři, vlkodlaci a bůhvíco ještě. Děj knihy plyne krásně rychle.
     Hrozně se mi líbila poslední zpráva od "A", kterou bych sem hrozně moc rád napsal, ale slíbil jsem, že to bude obsahovat jenom lehké spoilery. "I'm still..." Ne, nesmím to udělat...:D

Kniha si zaslouží podle mě takové 4,5 hvězdičky, a to proto, protože tam bylo podle mě trošku zbytečných pasáží.

   

7 komentářů:

  1. Já jsem měla původně v plánu nejdřív si přečíst knihu a potom se podívat na seriál, ale jednou jsem z dlouhé chvíle neměla co dělat, tak jsem si pustila první epizodu a docela mě to zaujalo. Kniha může být opravdu zajímavá, možná že je i lepší než seriál... každopádně bych si ji někdy chtěla přečíst.

    OdpovědětVymazat
  2. Viděla jsem první řadu seriálu, která mě docela bavila. Hned na začátku druhé jsem ale nějak ztratila zájem a už mě ani neláká zjistit, kdo je vlastně A :D Ale knihy bych si jednou ráda přečetla ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Verush: Podle mě jsou rozhodně lepší knížky, ale tak každýho názor :)

    Willinda: Kdo je "A?" No rozhodně bys nečekala, že je to ten, kdo to je :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se o tom přede mnou nezmiňuj! :D Nebo budu mimo, protože budu jen číst a koukat na seriál! :D

      Vymazat
    2. Neřeknu ti to, pokud nebudeš sama chtít :)) Neboj :) Ale..teš se...a až se to dozvíš, tak mi sem napiš :D

      Vymazat
  4. PLL sleduju jako seriál.. a abych řekla pravdu, nemám vůbec chuť si to přečíst, bojím se, že to bude diametrálně odlišné a budu zklamaná.. stejně tak jako asi nikdy nepřečtu Upíří Deníky :D

    OdpovědětVymazat
  5. No...Tak....PLL seriál je stejnej jako kniha, fakt...takže v pohodě a číst se to dá....VD, to už je něco jinýho..

    OdpovědětVymazat