Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

čtvrtek 26. dubna 2012

Recenze - Erebos: Hra, která zabíjí

Autor: Ursula Poznanski
Originální název: Erebos
Český název: Erebos: Hra, která zabíjí
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 320
Rok vydání: 2011
Hodnocení obálky: 5 hvězdiček


Popis: Na jedné londýnské škole si mezi sebou žáci začnou předávat podivné balíčky, jeden se nakonec dostane i ke zvědavému Nickovi. V balíčku je DVD s počítačovou hrou. Hrou napínavou, a hlavně velmi inteligentní. Proč o ní ale nikdo nesmí mluvit a hráči musí dodržovat přísná pravidla? Na druhou stranu jim hra dokáže splnit i ta nejtajnější přání. Pokud neposlouchají nebo se znelíbí poslovi se žlutýma očima, čeká je trest. Jak je ale možné, že hra o každém všechno ví a neuděluje hráčům úkoly jen ve hře, ale i v realitě? Co hra vlastně chce? A jak ji může Nick zastavit?

Reakce po dočtení knihy: No sakra...Tohle že chtěj zfilmovat, jo?? So certainly...

Můj názor: (neobsahuje spoilery) Na knize mě upoutala obálka. Teda spíš to oko. Přijde mi, že se na mě pořád dívá.
    Nejvíce jsem se sžil asi s Nickem. Byl takový druhý já.
Překlad se mi velice líbil, autorka má určitě rozvinutou slovní zásobu. Kniha neměla žádnou chybu (alespoň ne velkou), což je, jak všichni víme, u Fragmentu velice podivné.
Kniha je vlastně teoreticky vlastně normálním životem 15-ti letého teenagera. Teda asi ne úplně (hra vás nemůže poslat do skutečného světa, že ano.), ale přeci jenom ano. Měl jsem pocit, že jednotilivé postavy znám. Až na Victora, ten mi v knize úplně nesedl. Ale asi nejsem jediný, jak už jsem u některých blogerů četl.
    
Shrnutí
Kniha se mi určitě moc líbila a všem bych ji doporučil. Chvílemi mi to sice parodovalo WoW (World of Warcraft nebo jak se to píše), ale to bude asi spíše tím, že jsem si to spíš jako WoW představoval.
     Každopádně....Kdo s knihou váhá, ať už neváhá a upaluje do knihkupectví. 4,5 hvězdičky, a to za mojí parodii na WoW a Victora. Oh, jak já ho nesnáším.


Žádné komentáře:

Okomentovat