Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pondělí 26. března 2012

Recenze - Hunger Games: Aréna smrti

Autor: Suzanne collins
Originální název: Hunger Games
Český název: Hunger Games: Aréna smrti
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 328

Anotace: V troskách bývalé Severní Ameriky se rozkládá země Panem s nablýskaným hlavním městem Kapitolem a dvanácti okolními kraji.
     Kapitol jim vládne krutou a tvrdou rukou. Poslušnost si udržuje kláním Hunger games – zvrácenou televizní reality show, ve které každoročně jedna dívka a jeden chlapec z každého kraje nedobrovolně bojují o život.
     Šestnáctiletá Katniss chce zachránit svou sestru, která byla vylosována, a nabídne svou účast dobrovolně.Do hry o přežití se přidávají i lidskost a láska…
     Dokáže přežít v divočině, když se všichni snaží o to, aby nespatřila další úsvit?


Datum četby: 12.-15.3 2012
Reakce po dočtení knihy: No do prdele, už aby byl ten film.

Můj názor: obsahuje spoilery:  Eh...Hunger Games...Všichni říkali jak je to skvělý a že si to prostě musím přečíst. Poprvé jsem to četl asi v lednu a neměl jsem čas udělat recenzi, takže jsem s to před filmem přečetl ještě jednou.
     Kniha je napsána z pohledu Katniss, což absolutně miluju. Styl vyprávění, její pocity apod...
     Když při 74. Hladových hrách vyberou Katnissinu sestru Prim, Katniss se přihlásí dobrovolně. Obdivoval jsem jí, protože udělala něco tak statečného,..
     A pak Peeta...Hned jsem si ho oblíbil a byl moje nejoblíbenější postava. Teda až do té doby, dokud jsem nezjistil, že Katniss "zradil".
     Hrozně se mi líbila celá Sklizeň a pak jejich cesta do Kapitolu. A jak pak museli dělat, že jsou do sebe zamilovaní. To se mi taky líbilo. Nevím, jak je na tom Peeta, ale vim, že Katniss Peetu v prvním díle nemiluje a všechno dělá proto, aby získali sponzory.
     A když pak začaly Hunger games, nemohl jsem to odložit, protože jsem hrozně chtěl vědět, jak to dopadne a kdo vyhraje (i když je vám hned od začátku jasné, že vyhraje Katniss.).
     Knize dávám zasloužených 5 hvězdiček, míň dát nemohu.
     Rozhodně to nepatří mezi mé nejoblíbenější série, ale bylo to krásný.


1 komentář:

  1. Arénu teď čtu. Jsem téměř na konci a musím přiznat, že je to skvělý! :)

    OdpovědětVymazat