Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

čtvrtek 1. března 2012

Recenze - Hugo a jeho velký objev (Filmová novinka 2012)

Režie: Martin Scorsese
Český název: Hugo a jeho velký objev
Původní název: Hugo
Hrají: Asa Butterfield, Ben Kingsley, Sacha Baron Cohen, Jude Law


Popis: Světoznámý knižní román napsaný Brianem Selznickem se dočkal své filmové podoby. Děj se odehrává na rušném vlakovém nádraží ve Francii, kde přebývá malý zlodějíček Hugo Cabret, skryt před ostatními lidmi, a co především, před komisaři. Jednou však Huga nachytá při loupeži tajemný prodavač a vezme mu Hugův deník. Avšak časem se ukáže, že to není jen tak obyčejný prodavač... Knihu, která v roce 2007 trhala v Americe prodejní rekordy, režíruje znamý režisér Martin Scorsese.

Reakce po shlédnutí filmu: Jáááj konečně jsem to viděl...To bylo úžasnýýýýýý.

Můj názor: (neobsahuje spoilery) Tak a je tu moje druhá recenze na filmové novinky 2012. Už asi dva týdny se chystám, že se na to podívám, ale furt se mi nějak nechtělo, nebo sem nemohl a podobně. Ale konečně jsem měl čas tak můžu začít...
     Rozhodně vím, že tenhle rok už mě lepší film nečeká (a že jich ještě bude - Hobit, Resident Evil, Batman, Spider-Man), protože tohle bylo prostě něco úžasnýho. Mrzí mě, že jsem na to nešel do kina, protože bych si to ve 3D rozhodně užil.
     Asa Butterfield mi krásně do role sedl (ne, nečetl jsem knižní předlohu, ale chystám se), ale neni to tim, že ho mám moc rád už z Merlina. Prostě tam nikoho jinýho nevidim.
     Akorát ta Isabelle mi tam trošku vadila. Jak herečka, tak i jako postava.
Pro tohle nemůžu vybrat nejlepší a nejhorší scénu, protože ta podle mě žádná špatná nebyla. Dobrých scén tam bylo hodně, ale...
     Hugo má jedno velký plus....Odehrává se to v Paříži a ten pohled na Effelovku?? Nádhernej :)


Můj názor: (obsahuje spoilery) Jak už jsem psal, byl to nejhezčí film roku 2012, kterej jsem viděl. Je to divný, psát to na začátku března, ale prostě si myslím, že už lepší film letos neuvidím. A ne jenom prostě film, ale film s vizuálními efekty, herci, hudbou apod.
     Hugovi umřel otec a on byl nucen se nastěhovat ke strejdovi "Ožralovi," který byl tak nějak bezdomovec a žil na vlakovém nádraží v Paříži.
     Hugo začne krást jídlo, věci a podobně, až ho jednoho dne při tom chytne otec Georges a on je nucen tam začít pracovat. Při tom mu otec ukradne jeho zápisník, který patřil Hugovo otci. Hugo se tak seznámí s Isabelle, dívkou jeho věku, do které se začne postupně zamilovávat. Podnikají spolu různá dobrodružství, a stanou se přáteli na život a na smrt. Postupně ale zjišťují, že otec Georges není jen tak ledajaký prodavač.

Jop, vlastně jednu výhradu mám. Hodinu a půl se ta krásně rozvíjí příběh, ale ta půlhodina na konci? Zase moc zrychlená. Ach, ti Američani.
     Postupně jsem si začínal myslet, že film není o Hugovi, ale právě o otci Georgesovi. Pak už se ta hodinka/půlhodinka motá jenom okolo něj. Příště by se to mělo jmenovat Otec Georges (Otec Georges A JEHO VELKÝ OBJEV - Ach, ti Češi a jejich překladatelský geny.).

Proto hodnotím 4,7 hvězdičky.




   

4 komentáře:

  1. Na tom, že sleduješ ringer a jsi kluk nic divného není, to není seriál určený jen holkám :-) Nechápu to, takovéhle skvělé seriály na to vždycky dojedou a jsou zrušeny, hlavně, že blbiny typu Gossip Girl se vysílají do nekonečna :-( Já už jsem se zrušením Ringer smířená, už s tím počítám, protože šance na obnovení je téměř nulová. Ta petice asi moc nepomůže, ale tak o sobě aspoň dáme vědět :-)
    Jsem zvědavá co na finále vymyslí, i když se bojím, že to bude končit s otevřeným koncem, protože oni zatím ještě neví zda druhá série bude nebo ne, takže kdyby náhodou musí si nechat otevřená vrátka navíc i kdyby chtěli, všechno vyřešit nestihnou. Například takový Bodaway, toho odsunuli na druhou kolej, ten se vůbec neřeší. No jsem na to vážně zvědavá, teď by momentálně měli natáčet tak 1x20

    OdpovědětVymazat
  2. Nehorázná demence prostě... Goosip Girl je opravdu už hrozná kravina...Vem si, že tam už prostě každej s každym spal, chodil a podbně....
    Já jenom doufám, že Ringer nebude mít prostě otevřenej konec, protože pak prostě vědět, že už nebude druhá série...Nevim, co mám říct. Ringer je můj nejoblíbenější seriál ¨sezony 2011/2012...Takže...

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tak, jak říkáš, v Gossip Girl už každý s každým spal :-D Takže nechápu, co tam ještě chtějí řešit, hlavně, že nejspíše dostanou další řadu... A na úkor takovýchto s prominutím sraček, pak dojíždí skvělé seriály. Já s tím otevřeným koncem počítám, protože oni ještě pořád neví, zda druhá série bude nebo ne a nemůžou jen tak přestat točit a psát scénáře jen proto, že CW jim ještě nedalo vědět. Navíc jsem četla, že scénář k poslednímu dílu, už píšou. A CW má ve zvyku dávat vědět zda seriál zruší nebo obnoví pro další sezónu až v květnu.

    OdpovědětVymazat
  4. Jop, podle mě to taky bude mít otevřenej konec....Musíme se nechat překvapit, jak to dopadne...

    OdpovědětVymazat