Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pátek 2. března 2012

Love Is All Around...(3)

- Omlouvám se za moje nepřidávání povídek, ale buďto se mi nechtělo, nebo jsem neměl čas. Omlouvám se.




                                                                   ***Kris***


Byl čas konečně vyrazit na hory. Na tejden. Todd s Dylanem byli včera vyzvednout vstupenky. Sice jsme je měli rezervované, ale radši to vyzvedli, aby nám je někdo nevyfoukl.
     Po cestě na hory jsme se stavili u McDády na jídlo, protože cesta trvala asi dvě hodiny. Máme docela velký auto, a tak jsem si s klukama mohla v klidu pokecat, ani by nás moji tupí rodiče slyšeli. Asi hodinu jsem se klukům omlouvala, že jsem jim vlítla do pokoje, zrovna když se na TO chystali. Pořád říkali, že jim to nevadí, ale někde uvnitř jsem věděla, že je to strašně mrzí. Museli se na to opravdu dlouho připravovat.      
     Když jsme tam dorazili, zjistili jsme, že tam přijede ještě asi patnáct lidí. Jako první dorazili Redbirdovi. Měli patnáctiletého kluka, který se jmenoval Liam. Ano, tušíte správně, byl hodně podobný Greysonovi... Proto jsem se s ním skamarádila. Ano, zase máte pravdu, on ho i poslouchal. Měl s sebou iPad, kterej byl zasekanej Greysonem. Obrázky, videa, songy a tak podobně. A ano, půjde i na ten jeho koncert v Los Angeles.
     Hned první večer se stala taková divná věc. U nás na pokoji jsme se všichni koukali na Resident Evil: Afterlife na Liamově iPadu. Já, Dylan, Todd a Liam. Byli jsme na mojí posteli a byli jsme tam hrozně namačkaní. Todd byl opravdu hodně namačkanej na Liama.  Liam řekl Toddovi, ať se přestane "teplit", že mu to vadí a že nesnáší gaye. No co myslíte? Todda to samozřejmě hodně vzalo. Dylana ani moc ne, protože na to byl už zvyklej ze školy. Ale Todd si na to nemůže zvyknout. Byli jsme tam ještě tři dny, a ani jeden se s Liamem nebyl. Ani já. 
     Liam dělal jakoby nic, ale bylo poznat, že mu je to líto. Omlouval se, že nevěděl, že kluci jsou "teplí". Ale stejně se s nim nikdo nebavil. 
     Když jsme odjeli z hor, asi tři dny jsem nepromluvila jak s Dylanem, tak s Toddem. Ten třetí den jsem se chtěla Dylanovi omluvit, ale v pokoji nebyl. Tak jsem si řekla, že bude u Todda. 
     Šla jsem teda k Toddovi. Jeho máma mi řekla, že je s Dylanem v pokoji. Když jsem otevírala dveře, zůstala jsem civět. Dylan seděl nad postelí a brečel. Na posteli byl Todd.
     Měl podřezané žíly. 



Žádné komentáře:

Okomentovat