Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pondělí 5. března 2012

Filmová podoba týdne #5


- pondělní meme, ve kterém uveřejníme filmovou či seriálovou podobu knih.
- k tomu přidáte: název filmu, režisér filmu, název knihy, autor knihy, děj filmu, trailer a můj názor.

Meme by Niklaus




Název filmu: The Hunger Games: Aréna smrti
Režisér filmu: Gary Ross
Název knihy: The Hunger Games: Aréna smrti
Autor knihy: Suzanne Collins

Děj filmu: V troskách bývalé Severní Ameriky se rozkládá země Panem s nablýskaným hlavním městem Kapitolem a dvanácti okolními kraji. Kapitol jim vládne krutou a tvrdou rukou. Poslušnost si udržuje kláním Hunger games – zvrácenou televizní reality show, ve které každoročně jedna dívka a jeden chlapec z každého kraje nedobrovolně bojují o život. Šestnáctiletá Katniss chce zachránit svou sestru, která byla vylosována a nabídne svou účast dobrovolně. Do hry o přežití se přidávají i lidskost a láska… Dokáže přežít v divočině, když se všichni snaží o to, aby nespatřila další úsvit?


Můj názor: Na Hunger Games se příšerně těšim. Pro mě je to hned druhá nejočekávanější novinka 2012 (hned po Hugovi). Kniha se mi moc líbila, takže doufám, že film nezklame.

6 komentářů:

  1. Na Hunger Games se taky hrozně moc těšim, jsem zvědavá, jak si s tím filmaři vypořádají.

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že to bude hezký...Přece jenom to jsou hunger games :D

    OdpovědětVymazat
  3. No tak pro mě JE to rozhodně nejočekávanější film letošního roku. :) Ukázky se mi zatím moc líbí, takže už se nemůžu dočkat filmové premiéry!

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě až po hugovi, no....Hugo byl pro mě nejlepší film letošního roku. Vim, že je to ukvapený, říkat to v březnu, ale myslím si, že už mě lepší film nečeká. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až tak? To abych na to zašla, když se to všem tolik líbí... :)

      Vymazat
  5. Hugo je prostě opravdu krásnej :) Obsazení, místo dění a podbně. Je to opravdu nádherný :)

    OdpovědětVymazat