Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pondělí 13. února 2012

Recenze: To

Režie: Tommy Lee Wallace
Český název: To
Původní název: It
Hrají: Dennis Christopher, Richard Masur, Tim Reid, John Ritter, Richard Thomas, Tim Curry


Popis: TO může být čímkoli. Zubatým monstrem, které nezůstává jen na filmovém plátně. Čímsi zlověstným, co číhá ve sklepě. Ať už se bojíte čehokoliv, nikdo To nezná lépe než Stephen King. To, natočeného podle bestselleru Stephena Kinga z roku 1986, je zneklidňujícím výletem do temnoty vnitřních strachů, v němž hlavní role vytvořili Harry Anderson, Annette O'Toole, John Ritter a Richard Thomas. Zlovolná síla na sebe v malém městečku v Nové Anglii bere podobu klauna (Tim Curry), který ovšem své okolí nebaví veselými kousky. On naopak děti děsí a zabíjí – dokud se některé z nich nezačnou bránit. Po třiceti letech se ale zlo vrací – horší, zuřivější a ještě nebezpečnější. A přátelé, kteří mají dosud v živé paměti hrozivé zážitky svého dětství, se znovu dají dohromady, aby To zničili jednou provždy.

Reakce po dokoukání filmu: Wow, hustý....

Můj názor: O Tom už nějaké povídání ve filmové podobě týdne, ale...
     Film jsem viděl v originále bez titulků, takže jsem rozuměl jenom nějaké části. Knihu jsem nečetl, ale film se mi moc líbil. Akorát mi přišel hrozně moc dlouhý, měl 192 minut. Byli vydaření i herci, jak děti, tak dospělí. Hlavně ten hlavní hrdina (mám pocit že Billy?) jako malej kluk. Moc se mi líbil, znám ho už déle z Nekonečného příběhu 2.
     Jo, ale už mi přišel hrozně fantas-magorický ten pavouk na konci. Nevadí mi, že tam nebyl moc dobře udělanej (90. léta, co si budem povídat), ale přišlo mi, že už to bylo trošku moc.
     A na závěr mám takovou otázečku: Zničili TO? Protože si nevzpomínám, že by ano. Nepamatuju si, kdy jsem To naposledy viděl, ale na konci už nebyl. Byl tam právě ten pavouk. Takže se vás ptám, pokud víte, co se stalo s TO? Zničili TO?

Hodnocení 4,3 hvězdičky.

Jo, a na konec bych se vám chtěl omluvit za mojí delší nepřítomnost na blogu, nemám počítač (strejda přeinstalovává), takže to dělám zde ve škole.




1 komentář:

  1. Sťažuješ sa, že bol film príliš dlhý, avšak kniha má okolo 1050 strán a to aj muselo byť veeeľmi veľa vecí vynechaných a pozmenených, aby film dával zmysel :D
    No, áno, To porazili :D

    OdpovědětVymazat