Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

středa 8. února 2012

My Week In Progress #4


- úkolem je každou středu vyplňovat dotazník o deseti otázkách.

Meme by Nikki Finn


- Která kniha, kterou jsi nečetl, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Bohyně si užijí víc srandy od Petry Sýkorové.

- Jaký film jsi viděl naposled?
Muži, kteří nenávidí ženy 2009 (konečně)

- Čím sis naposledy udělal radost?
Místo abych jel na prázdniny k tátovi, jel jsem k mladšímu bratranci. No, neudělal jsem chybu. :D

- Co se ti naposledy zdálo?
Věřte mi, to nechcete vědět.
 
- Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
"Jóóó, vyloupil jsem banku."  (muž běžící po ulici plnou lidí. Tohle řve, dojde k poldům, řekne jim to a zase uteče. - nevzpomenu si na název filmu)
 
- Tři věci, na které máš právě teď chuť?
mhm....Dal bych si Greysona Chance. No, I'm kiddin'....3bitka, oranžáda a mám chuť konečně dočíst Probuzení tmy.
 
- Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
LMFAO - Sexy and I know it
 
 
 
- Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělil?
"Ó můj bože já se tak těšim do školy."
 
- Kdy ses naposledy od srdce zasmál?
Včera, než jsem šel spát. S bratrancem jsme si povídali a hrozně jsme u toho chcípali.
 
- Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
S klukem, kterého už hrozně moc dlouho miluju.
 
 
- Co máš právě na sobě?
Tepláky, tričko a mikina.
 
- Nejbáječnější počin celého týdne?
Kouknul jsem se konečně na Muži, kteří nenávidí ženy. Teď jenom dokoukat ty další díly a vrhnout se na knížky.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat