Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

středa 1. února 2012

My Week In Progress #3


- jeho úkolem je každou středu vyplňovat dotazník o deseti otázkách.

Meme by Nikki Finn


Která kniha, kterou jsi nečetl, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Anita Blake od Laurell K. Hamilton

Jaký film jsi viděl naposled?
No, to nedokážu s přesností říct, protože dneska jsem se kouknul na další díl seriálů Once Upon A Time a Ringer... Ale jinak film, to byl asi E.T. Mimozemšťan.

Čím sis naposledy udělal radost?
Od listopadu jsem v žádnym obchodě nemohl najít 3bitky a předevčírem mi jich deset přivezla matka z Lidlu. Takže jsem jako čuměl.


Co se ti naposledy zdálo?
No, byly to záblesky: Já + nejlepší kamarádka na střední, odloučení od sebe a od našich povídaček o seriálech, knížkách, filmech a podobně. 

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
"Doma i studená kamna hřejí." (lidové rčení)

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Ehm...3bitka (nečekaně :D ), brusinkový frisco a třetí nevím.

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Greyson Chance - Waiting Outside The Lines



Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělil?
"Sakra, proč já toho Greysona tolik miluju?"

Kdy ses naposledy od srdce zasmál?
Tak určitě dneska, ale hlavně včera s kamarádkou v knihovně. Mluvili jsme na sebe tim francouzskym "r" a nehorázně jsme se sobě smáli a ty lidi na na nás čuměli jak na debily. 

Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Nemůžu si pomoct, ale prostě Greyson Chance.

Co máš právě na sobě?
Modré džíny, tričko Vřískot (Nowhere 2 Hide) a bílou mikinu (chystám se do krámu).

Nejbáječnější počin celého týdne?
Jop, dneska jsem jel s nejlepší kamarádkou na přípravu na zkoušky (její zkoušky). 






Žádné komentáře:

Okomentovat