Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

středa 29. února 2012

Měsíční chvástačka #2



- měsíční meme, ve kterém zveřejníte knížky, které jste si za uplynulý měsíc pořídili a přečetli, které jste dostali a podobně. Nepatří sem knížky, které jste si půjčili, našli a nebo ukradli. Také se sem nepočítají knihy v elektronické podobě. Ke každé knize přidejte krátký komentář.

Meme by Judit


Knížky, které jsem přečetl:


1. Probuzení tmy


Autor: Susan Cooperová


Viděl jsem film chtěl jsem si přečíst i knihu. No, je to divný, ale film byl teda o dost lepší.







2. Sladká jak krev

Autor: Petra Neomillnerová


První česká kniha o nadpřirozenu, kterou jsem kdy četl. Bavilo mě to a já si rozhodně přečtu i další díly.








3. Škola noci: Označená


Autor: P.C. a Kristin Cast


Hned po Chaosu nejlepší knižní série, co jsem kdy četl. Nerad to srovnávám s Vampýrskou akademií, ale Škola noci mi přijde prostě lepší. Už jsem to četl 3x. Myslím si, že to nikdy neomrzí.








4. Škola noci: Zrazená

Autor: P.C. a Kristin Cast


Zrazená mi tedy vůbec nesedla. Naštvalo mě, že umřela Stevie Rae. Zrazenou označuji jako nejslabší díl série.






5. Škola noci: Vyvolená


Autor: P.C. a Kristin Cast


Jop, a tohle je přesně ten díl, kdy mi začíná vadit Zoey a začínám milovat Afroditu. Jop, Zoey se stává děvkou. Proto zase a znovu říkám, dejte někam Zoey a nasaďte Afroditu jako hlavní postavu.



6. Škola noci: Nezkrotná


Autor: P.C. a Kristin Cast


Krakouni, Jop, tohle byl moc zajímavej díl.









Žádné komentáře:

Okomentovat