Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

středa 1. února 2012

Měsíční chvástačka #1


- měsíční meme, ve kterém zveřejníte knížky, které jste si za uplynulý měsíc pořídili a přečetli, které jste dostali a podobně. Nepatří sem knížky, které jste si půjčili, našli a nebo ukradli. Také se sem nepočítají knihy v elektronické podobě. Ke každé knize přidejte krátký komentář.


Meme by Judit 


Takže, přesné pořadí: 


Knížky, které jsem přečetl:


1. Trilogie Chaos: Temný ráj 


Autor: Patrick Ness


Ke knize jsem přišel v knihovně, mám pocit že říjen - listopad. Naprosto je to to nejúžasnější, co jsem kdy četl. 












2. Mládí v hajzlu 1-6 (Mladík v odboji, Mladík v okovech, Mladík v exilu, Mladík v chomoutu, Mladík pod pantoflem a Mladík v Nevadě)


Autor: C.D.Payne 


Tak k těmto naprosto úchylným ale super knížkám jsem přišel přes kamarádku. Poradila mi to a já jsem jí slíbil, že si to přečtu. No, neudělal jsem chybu.






Knížky. které jsem dostal:


1. The Secret - Tajemství pro mladé


Autor: Paul Harrington


Tady vám nic nepovím. Knížku jsem dostal od kamarádky, ale zatím se na ní nechystám.












Knížky, které jsem si koupil:


1. Sladká jak krev


Autor: Petra Neomillnerová


Knihu mám momentálně rozečtenou, a musím podotknout, že se mi zatím moc líbí. Tady se asi spisovatelka nechala po sexuální stránce inspirovat Pravou krví. :D










2. Strážcové Varadínu


Autor: Juraj Červenák


Knihu mám koupenou, ale v nejbližší době se k tomu nedostanu. Vypadá to na březen, ještě nemám dočtený celý vánoční seznam.












3. Upír z Gorjanců


Autor: Mate Dolenc


Začátek upírů v Česku (lépe řečeno proslavení) a já si to chci rozhodně přečíst.

















Žádné komentáře:

Okomentovat