Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

sobota 4. února 2012

Love Is All Around...(2)

Love Is All Around...(2)

                                                            Dylan

Ve škole jsem mluvil s Toddem o mé sestře: „Hele, myslíš si, že si Kris najde někdy kluka?“ povídá mi Todd.
Hele tak jednou určiě...když to nebude Greyson, bude to někdo, kdo mu je hrozně podobnej, to se vsaď...však víš, že její srdce plane jenom pro něj. Ehm, ne že by moje ne, ale tak co už. Mám tebe, a to mi stačí.“
Ty vole, chtěl bych bejt na jejím místě. Ale ty my bohatě stačíš.“
No, myslim si, že Greyson na kluky není.“ Nahodím smutný običej.
Tak né asi, víš co.“ Usmějeme se, já mu dám pusu a jdeme na hodinu.
Po škole jsem pozval Todda k nám. Souhlasil. Měli jsme asi dvouhodinovou konverzci nejen o Greysonovi, ale z pohledu Kris každá věta to slovo „Greyson“ obsahovala.
Kris pak odešla a my jsme si s Toddem ještě chvíli povídali. Pak, když už jsme byli nazí, vlítla do pokoje Kris: „Tomu nebudete věřit, co jsem... Oh, promiňte, nečekala jsem, že to budete dělat teď.“ Zavřela za sebou dveře. Doprdele, naše poprvé.
Když Todd odešel, šel jsem za Kris, co že to vlastně chtěla. „Ty kráso, Dylane, moc mě to mrzí.“ A opravdu to řekla upřímně. „Vždyť víš, jak to vám dvěma přeju.“
Ale v pohodě, prosim tě.“ Objal jsem jí a dal jí na na tvář lehkou pusu. „Tak cos to chtěla, Kris?“
No, neuvěříš tomu... Greyson bude za dva měsíce v Los Angeles.“ Začala vřískat.
No ty kráso, cože? Musíme sehnat lítky.“
V pohodě, už jsem je rezervovala. Tři. Jeden i pro Todda, jenom si pro ně musíme dojet.“
Tak určitě,to by neměl bejt problém.“

- Trošku kratší, poslední dobou nemám moc čas. 


6 komentářů:

  1. Jé, Ondro, to je fajn, že píšeš povídku o páru kluků :) Piš dál, chci pokračování ;)
    Hrozně se mi líbí jméno Kris ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Teď jsem si přečetla, že nemáš rád svoje jméno, tak promiň :D ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jů tys opravila moje jméno..To je krutý :D Jop, nesnášim ho. :D No ono to neni ani tak o klucích...Prostě je to o tom, že Kris chce potkat Greysona...a neni v tom sama. Samozřejmě že ho chce potkat i Dylan s Toddem. Ještě nevim, jak to udělám, ale vim, že Greyson gay neni, takže smůla pro Dylana i Todda...Plus pro Kris...Nech se překvapit, pokusim se sem něco dát, ale nemám teď čas..
    Líbí se ti jméno Kris?? To jsem rád...Nikomu se totiž moc nelíbí..Ale já ho žeru....

    OdpovědětVymazat
  4. To nevadí. Normálně cizí povídky nečtu, ale tohle mě začíná bavit :)
    Mně se líbí slečna se jménem Kristýna, ale říkám ji Kris, je to hezčí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nečteš cizí povídky?? Proč?? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Většinou mě na nich nic moc neosloví. ;) Ale já taky zkouším psát, tak to možná někdy zkusím dát na blog a uvidím, jaký budou reakce :)

    OdpovědětVymazat