Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

středa 1. února 2012

Love Is All Around...(1)

Tak jsem se rozhodl, že zkusím uveřejnit mojí povídku, kterou jsem nedávno začal psát. 
     Povídek mám mnoho - na téma Upířích Deníků, Tajného Kruhu, povídky s Greysonem (ach hrabe mi z něj) , nebo spousta dalších seriálů, ale i spoustu jednorázovek.
     Takže mi pak kdyžtak do komentářů napište, jak se vám to líbilo a jestli byste chtěli další.


Love Is All Around...(1)

Jmenuji se Kristin Rose a je mi 15 let. Všichni mi říkají Kris.
Bydlím v Palm Springs v Kalifornii. Tady se odehrávají například Bloodlines nebo Youth In Revolt.
Mám čtrnáctiletého bratra Dylana, s kterým je nehorázná sranda. A je taky jediný, s kým s můžu povídat o mých problémech. Nevím, čím to je, ale nikomu jinému prostě nevěřím, Je na kluky, což mi absolutně navadí... Možná proto mu tak věřím. A naopak.
Pak mám ještě ztřeštěné rodiče. Mámu Joannu a tátu Joshe. Jsou věřící, takže je vám jasné, že je nemám zrovna v lásce, protože nesnášim věci týkající se Boha, Ježíše a podobně. Navíc, nic mi nedovolí. Žijeme jak vystřižený z nějakýho století. Móda, náš dům, všechno.
Mojí největší zálibou jsou knížky. Pak taky tak nějak počítač (tedy spíš internet), a hlavně koukání na seriály – což zahrnuje Upíří deníky, Tajný kruh, Ringer, Once Upon A Time, American Horror Story a spoustu dalšího - a filmy - což zahrnuje Super 8, Moje chůva upírka a podobně.
Mým největším snem je potkat Greysona Chance.

Když jsem se probudila, šla jsem se vysprchovat a najíst. Pak jsem se s Dylanem vydala na cestu do školy. „Ty, Kris,“ povídá.
Jop?“
Můžu se tě na něco zeptat?“
„No?“ pozvednu obočí.
Vážně si v tom snu potkala Greysona?“ Pro ty, co to ještě nevědí, dneska se mi zdál sen o tom, jak jsem potkala Greysona. Tady v Palm Springs.
Jop. Proč se ptáš?“
Tý vole, taky bych chtěl.“
No jo, ale co by tomu řekl Todd?“ usměju se. Dylan má už delší dobu přítele. Samozřejmě naši rodiče jsou věřící a nesnáší gaye, a tak ho pořád proklínají nějakýma kletbama. My už se jim jenom s Dylanem smějeme. Zbyli jsme jenom my dva. A tak se o sebe taky tak staráme. „Ten ho miluje taky, takže v pohodě.“
Hej, cože? Todd miluje Greysona?? Jaktože o tom nevim? Tak ho vem dneska k nám.“
Já se ho na to zeptám. Mám ale takovej pocit, že už jsem ti to říkal?“
Tak možná, ale já na to asi zapomněla.“
Hned u školy se k nám Todd připojil. „Čusek.“ povídá. Pozdravíme ho a Dylan s Toddem se políbí. Pak už slyšíte jenom „Fuj, hnus,“ „Poblil bych se z nich,“ „Nechutný, v životě bych toho magora nepolíbila,“ a tak podobně.
Jako každý den odpovím: „Se neposerte, vy kreténi.“
Ty, Todde,“ říkám když zaplujem do školy, „Dylan mi říkal že máš rád Greysona?“
Nemůžu se dočkat odpovědi. „Jo, úplně ho žeru. Dylan neříkal?“
Dylan mi řekl, že mi to řekl, ale já si na to nepamatuju. Každopádně, teď tě mám ještě víc ráda.“ říkám mu s úsměvem.
Copak si mě neměla ráda?“ podiví se Todd.
Ale ne, to měla. Ale teď... no, zapomeň na to.“ řeknu a zabouchnu skříňku.
Jdu se učit.

Konec 1. části


Mimochodem, komu to po povídce nedošlo, tak hlavní hrdinka je sice holka, ale ano, představuju si tam sebe, protože Greysona totálně žeru a je to můj sen potkat ho.



Žádné komentáře:

Okomentovat