Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

čtvrtek 19. ledna 2012

Recenze - Underworld: Awakening (Filmová novinka 2012)

Režie: Mans Marlind, Bjorn Stein
Český název: Underworld: Probuzení
Původní název: Underworld: Awakening
Hrají: Kate Beckinsale, Michael Ealy, Stephen Rea, India Esley

Popis: Od chvíle, kdy Selene se svým lidsko-lykanským milencem Michaelem zničili prastarého upíra Marcuse ve filmu Underworld: Evolution, uběhlo již patnáct let. V jejich průběhu lidstvo odhalilo existenci jak upírů, tak lykanů, a rozpoutalo válku s cílem obě rasy vyhladit. Selene, která byla v průběhu genocidy zajata, se po více než deseti letech probouzí jako vězeň v neprodyšně uzavřené laboratoři společnosti Antigen, mocné korporace, která se snaží vyvinout vakcínu proti virům, jenž mají na svědomí existenci upírů a lykanů. Selene je zničena zjištěním, že Michael zemřel, ale smutek je velice záhy překonán šokujícím zjištěním, že v průběhu svého kryogenního spánku porodila dceru Eve (India Eisley). Ve snaze najít úkryt pro sebe i své dítě se Selene ocitá ve světě, kde jsou příslušníci její kdysi tak hrdé rasy na hranici vyhubení a zbytky přežívajících se ukrývají v podzemí. Odvržena zbývajícími klany se Selene rozhodne spojit své síly s mladým upírem Davidem (Theo James), který se k ní připojí v krvavém tažení proti Antigenu, jenž se snaží zničit ji i její dítě. Když jí na stopu přijdou také její obvyklí nepřátelé, lykani, zdá se, že je i Selene naprosto bezmocná proti nejzákeřnějšímu protivníkovi v historii série Underworld: geneticky vylepšenému superlykanovi.

Reakce po zkouknutí filmu: Ten konec nic moc teda. Ale už aby byla pětka.

Můj názor: (obsahuje spoilery - velké spoilery) Tak a je tu moje první recenze na filmové novinky roku 2012.
     Nejlepší díl série. A zároveň také nejkratší. Co na tom, pro mě byl rozhodně nejlepší. Sice trochu uspěchaný, konec filmu už běží vlastně tak nějak od začátku. Když mi na začátku střelili Michaela, byl jsem z toho celej vedle. Díkybohu že to přežil. Ale opravdu jsem si celej film myslel, že je mrtvej. I podle popisů k filmu. Selene za zase předvedla v plné kráse (a jejím krásném latexovém oblečku), jak krásně umí zabíjet. Oh, ta krev, ty bitky(které trvají mimochodem celej film), ty střeva a naprosto úchvatná scéna, když Selene oživí jednoho mrtvýho člověka tím, že mu šáhne do těla, a to všechno ve formátu 3D, je prostě něco neuvěřitelnýho.
     A tím, jak zase stoupla počítačová technika nebo jak se tomu říká ( :D ), a oni tim vylepšili Lykany a upíry, tim přidali krásnou atmosféru.
     Akorát měli (zase jako každej americkej film) moc uychlenej konec. Jsem opravdu rád, že to Michael nakonec přežil.
     Teď nezbývá než čekat na pátý díl, který bude určitě tak za dva roky.