Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pondělí 2. ledna 2012

Recenze - Spiknutí 365: Leden

Autor: Gabrielle Lord
Série: Spiknutí 365
Pořadí: díl první
Originální název:  Conspiracy 365: January

Anotace: Knižní akční seriál! 1 hrdina + 1 rok = 365 dní akce a napětí 12 knih = 12 měsíců Callum Ormond dostal varování. Má 365 dní, aby si zachránil život!!! Odpočet začal a čas běží… Calův klidný život končí v okamžiku, kdy začíná smrtící odpočet. Stává se z něj kořist. Lovený uprchlík, který udělá cokoli, aby přežil. Podaří se mu získat záhadné kresby, které mu odkázal jeho otec? Dokáže vyvrátit obvinění, že napadl členy vlastní rodiny? Dostane se ze zajetí brutálních zločinců? …Podaří se mu přežít? Čas běží. Každá vteřina může být ta poslední.

Můj názor: Naprosto dechberoucí série! Leden označuji jako třetí nejlepší díl série. Tuto dvanáctidílnou sérii jsem přečetl za neuvěřitelný týden (ehm a taky to bylo znát podle mých výsledků ve škole), což jsem teda fakt jako koukal. Nedokázal jsem od toho odtrhnout oči. Každá kniha končí napínavě a zároveň špatně,  což vás přinutí číst hned další knihu, abyste věděli, jak Callum skončí. Už jsem si to chtěl přečíst minulý rok, protože to prodávali u nás dole pod barákem v Penny Marketu , ale nemohl jsem. A stal se z toho takový fenomén, že ani v knihovně to nebylo, protože to bylo rozpůjčený, takže hned jak jsem viděl Leden, tak jsem ho bral. Ještě ten večer jsem ho dočetl a druhý den jsem běžel pro další díly. Půjčil jsem si jich všech jedenáct.
     Tato série je psaná jako deník Calluma Ormonda. Naprosto miluju knihy, které jsou psány tímto způsobem.
     Nemám téhle sérii co vytknout. Opravdu, bylo to naprosto úžasné. A proto si myslím, že si to opravdu těch 5 hvězdiček zaslouží.