Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

neděle 22. ledna 2012

Recenze - Mládí v hajzlu: Mladík v exilu

Autor: C.D.Payne
Série: Mládí v hajzlu
Pořadí v sérii: díl třetí
Originální název: Youth in revolt 3


Anotace: Když se Nickova rodina rozpadne, město hoří a všechny výpadovky blokuje policie, musí se tento rebelující teenager vyrovnat s ekonomickým strádáním, bezdomovstvím, "gulagem školství", soutěživým otcem a počínající plešatostí. V průběhu toho všeho se neustále snaží přelstít "afektovaného debila" Trenta Prestona, svého soka v lásce. Paradoxně na této cestě nachází především obecnou radost ze života a soucit — obojí velmi nakažlivé! Až budete číst tento velký komický epos —náctileté úzkosti, buďte připraveni smát se nahlas. Doporučujeme všem, kteří někdy přežili dospívání.
Reakce po dočtení knihy: Ježiši Nicku, ty si kokot (myšleno ze srandy, ne že bych byl naštvaný). 


Můj názor: Nick mě jednou přivede k šílenství! No, on spíš i ten spisovatel. Protože napsat něco takového, dost bych se divil, kdyby mi to vydali. 
      Chudák Nick! Stíhá ho policie v Ukiahu, policie z Oaklandu, a dokonce i FBI. 
     Hned první dvě stránky mě pobavili teda jakože fakt nejvíc. Když se hned na začátku vykousl s Tinou. Ach booože, Payne neni normální. 
     V týhle knížce se mi Nickova sestra hrozně zalíbila. Byl jsem rád, že se najde ještě někdo, komu Nick může věřit. Škoda, že u ní nezůstal. No jo, nemá bejt těhotná. 
     Když se Nick rozhodne "být" ženou, čekal jsem něco vtipně zvláštního. Ale rozhodně jsem nečekal Carlottu Ulanskou. A její styl "Návrat Mussoliniho." Carlotta byla rozhodně nejlepším dílem série. Zatím. Trošku jsem se bál, aby ji moc brzo neodhalili, ale naštěstí až tak nějak na konci.
     Další dobrý scény jsou s Nickovým kamarádem Hárošem, nejchlupatějším teenagerem v Ukiahu. Ten mě fakt jakože pobavil.
     Jak to tak vypadá, Mládí v hajzlu budu číst pořád dál. I v padesáti. 


Tenhle díl si těch 5 hvězdiček zaslouží. 



Žádné komentáře:

Okomentovat