Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pondělí 30. ledna 2012

Recenze - Mládí v hajzlu: Mladík pod pantoflem

Autor: C.D.Payne
Série: Mládí v hajzlu
Pořadí v sérii: díl pátý
Originální název: Youth In Revolt

Anotace:  A Nick Twisp je opět s námi ! Tentokrát v Evropě, ve společnosti Čechů a dalších podivných individuí. Jak si poradí čerstvě ženatý mladý muž ve Francii, po boku své vysněné manželky Sheeni? Nové zážitky a staré problémy, jen znásobené cizím prostředím bez znalosti jazyka a schopnosti naučit se ho. Je to pořád ten stejný smolař, který za sebou vleče náklad starých vztahů a komplikuje si život novými. Jak si s nimi Rick, Nick či Francois poradí? Taky vám připadlo, že s ním Sheeni už delší dobu hraje podivné hry? Budeme s napětím sledovat, jak se vyvine jejich vztah během následujících čtyř měsíců a dalších třinácti let.

Reakce po dočtení: Ježíši!!! Co to bylo??!!

Můj názor: Rozhodně nejslabší díl celé série! Jediné, co se mi na tom líbilo, byla Sheeni, Paříž a to, že tam byli docela povedené postavy. Ale jinak nic moc. Spousta zbytečně moc trapných pasáží (cirkus) a podobně. Nevím, co k tomu mám napsat dál. Naštvalo mě, že Sheeni si odejde bez rozloučení (ještě ke všemu bez pusy :D ), a že nenapíše třeba dopis na rozloučenou. Teda napíše, ale až po třinácti letech.
     Tenhle díl mě tedy dost zklamal.  Proto hodnotím asi 2 hvězdičky.

Mimochodem, teď jsem v půlce šestky a musím říct, že mě zatím nesmírně baví.

 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat