Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

středa 18. ledna 2012

My Week In Progress #1



- jeho úkolem je každou středu vyplňovat dotazník o deseti otázkách.


Meme by Nikki Finn

Která kniha, kterou jsi nečetl, tě zaujala na blozích či GoodReads? 
Inheritance od Christophera Paoliniho. 
Nemůžu se ho dočkat. Všechny díly jsem přečetl už dávno. Akorát ten film byl propadák, díkybohu že už nenatočí další. 


Jaký film jsi viděl naposled? 
Avatar. 
Nádhernej film. Škoda, že další díly budou až za tak dlouho.


Čím sis naposledy udělal radost? 
Koupil jsem si sluchátka do uší. Od října jsem žádný něměl, předchozí se mi rozbily. 


Co se ti naposledy zdálo?
Ehm...Opravdu to chcete vědět? Zdálo se mi, jak to dělám s koněm. What the fuck?




Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
"Studiem věcí starých se dozvídáme mnohé o věcech nových." (Konfucius)


Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Kafe Americano 2 z KFC, Kinder Bueno ("Podlehni pokušení," moje oblíbená hláška), brusinkové Frisco.




Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Ronan Parke - A Thousand Miles






Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělil?
"Miluju mladý zpěváky." (Justin Bieber, Cody Simpson, Greyson Chance, Ross Lynch a Ronan Parke)


Kdy ses naposledy od srdce zasmál?
Dneska po škole. Teda spíš celou dobu se směju. Od konce školy a pořád to trvá :D


Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Ronan Parke. Nebo Greyson Chance. Spíš Greyson. :)


Co máš právě na sobě?
Hnědý tepláky, špinavý tričko z blešáku a modrou mikinu. 


Nejbáječnější počin celého týdne?
Objevil jsem Ronana Parkea..A hrozně jsem se zamioval. ♥♥♥







3 komentáře:

  1. Zajímavej sen :D
    Normálně jsi asi jedinej kluk, o kterým vím, že poslouchá Justina Biebera ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám pokaždý zajímavý sny..
    Asi jsem. Taky nikoho takovýho neznám. Ještě můj jedenáctiletej bratranec. My jsme na ty mladý hvězdy hrozně ulítlý :D

    OdpovědětVymazat
  3. Beztak ho poslouchají všichni, ale málokdo to přizná ;)

    OdpovědětVymazat