Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pondělí 16. ledna 2012

My TOP 10 - 2011 - series #4

6. The Vampire Diaries / Upíří Deníky


Asi by si to zasloužilo být v první trojce, ale protože jsem objevil spoustu lepších seriálů, tak to tam není. Ale je to jeden z mých oblíbenějších. Naprosto miluju Elenu, Damona, Caroline, Bonnie a naprosto nesnášim Stefana...
     A vždycky jsem byl, jsem a budu zastáncem Team Damon&Elena.


Popis: Nový americký seriál vznikl na základě stejnojmenné knihy L. J. Smithe. Sledujeme v něm osud Eleny Gilbert, mladé hrdinky, která je předmětem vášní dvou upířích bratrů (Stefana – dobrého a Damona - zlého). V městečku Mystic Falls ve Virginii se začínají množit útoky na obyvatele. Všichni si myslí, že za nimi stojí právě Stefan. Ale může za ně démonický bratr Damon. Ten se rozhodl, že Elenu získá pro sebe jako pomstu za staré rodinné křivdy. A tak boj mezi bratry o srdce dívky a celé město může začít.


7. The Secret Circle / Tajný kruh


Hned po uvedení na televizní obrazovky jsem si to nemohl nechat ujít. Slyšel jsem o tom, přečetl jsem si knihy (knihy zase nic moc), ale na seriál jsem se prostě podívat musel. 
     Zastávám se týmu Adam&Diana. Nechci aby byl Adam s Cassie. Ale Cassie je úplně perfektní. Ta zatim svýho (mýho) obdivovatele nemá. 


Popis: Cassie Blakeová byla normální mladá holka – dokud její matka Amelia nezahynula při údajně nešťastném požáru. Osiřelá a zarmoucená Cassie se nastěhuje k její milované babičce Jane do krásného malého města Chance Harbor ve státě Washington, které její matka před mnoha lety opustila a kde se zdá, že místní obyvatelé toho o Cassie ví víc, než ona sama. Jak Cassie začíná poznávat své nové spolužáky ze střední školy, jako například dobromyslnou Dianu a jejího krásného přítele Adama, napjatého samotáře Nicka nebo protivnou Faye a její pobočnici Melissu, začínají se dít podivné a děsivé věci. Když jí noví kamarádi vysvětlí, že pochází z rodu mocných čarodějnic a že čekali na Cassie, aby se k nim přidala a dokončila tak novou generaci Tajného Kruhu, Cassie jim odmítá věřit – dokud jí Adam neukáže, jak využít její neuvěřitelné magické schopnosti. Ale potom Cassie objeví vzkaz od její matky schovaný ve staré knize kouzel v její bývalé ložnici a pochopí svůj opravdový, nebezpečný osud. Cassie a ostatní zatím nevědí, že ve hře jsou i zlé síly, které můžou mít co dočinění s dospělými ve městě, počínaje Dianiným otcem a Fayinou matkou – a také to možná znamená, že smrt Cassiiny matky možná nebyla tak docela nehoda.


8. True Blood / Pravá Krev


Pravá krev. Vtipnej, sexuální (nic pro mě), místy opravdu hororovej. A zase další tým: Sookie@Eric. Billa v lásce zrovna dvakrát nemám. Knižní předlohu jsem četl do čtvrtého dílu (nechci si naspoilerovat pátou řadu, ikdyž to bude trochu určitě jinak). Jinak mimochodem, Sookie je opravdu prvotřídní koc. :)


Popis: Dějištěm napínavého i vtipného dramatu s řadou sexuálně otevřených scén je fiktivní městečko Bon Temps v Louisianě. Hlavní hrdinkou příběhu je servírka Sookie Stackhouseová (Anna Paquinová), obdařená nadpřirozenou schopností. Dokáže slyšet to, co si lidé skrytě myslí. Vzhledem ke své výjimečnosti to ale v životě nemá jednoduché… V městečku, kde se všichni navzájem znají (a jež vzdáleně připomíná dějiště slavného Lynchova díla Městečko Twin Peaks), se jednoho dne objeví skutečný upír Bill Compton (Stephen Moyer). Charismatický muž, jenž nepatří mezi obyčejné smrtelníky a vzhledem ke své dlouhověkosti věku pamatuje občanskou válku, se stane objektem hrdinčina zájmu. Jeho příchod, podobný zjevení tajuplných cizinců z westernů, však předznamená sérii morbidních úmrtí, která vedou k nejrůznějším podezřením...  

3 komentáře:

  1. TVD taky miluju, můj nejoblíbenější upírský seriál, nebo spíš ten, který jsem vydržela sledovat nejdéle (s výjimkou Buffy, na kterou jsem koukala ještě když jsem chodila do školky a někdy si ji pustím ještě i teď :D).

    OdpovědětVymazat
  2. Buffy?? Tak to jsem nikdy neviděl celý....vždycky jenom nějaký díly na prima cool..nikdy mě to moc nebavilo..:)) ale dobrý to je..hlavně sarah michelle gellar :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě to teď už taky moc nebere, ale seriál je to dobrý, nejlepší jsou díly se Spikem. :D TVD se to rozhodně nevyrovná, i když je fakt, že Buffy už je přece jen 14 let stará..

    OdpovědětVymazat