Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

úterý 17. ledna 2012

My TOP 10 - 2011 - movies #1

1. Skinwalkers / Vlci


Na dlouhou dobu to vidím na prvním místě. Tenhle film jsem objevil když mi bylo třináct u babčy. Říkala, že se u něj dost bála. Tenkrát sem se taky bál hororů, takže jsem si ho nevzal. Ale někdy v červnu jsem si ho půjčil. A musim podotknout, že jsem neudělal chybu. Film je naprosto skvělý. Tenkrát jsem objevil Matthewa Knighta. A od tý doby ho žeru. Poučtím si ho pravidelně 5x do měsíce. 


Popis: Dvě znepřátelené smečky vlkodlaků zápasí o malého chlapce, jehož život je osudově spjat s jejich budoucností. Jedni jej chtějí zabít, druzí zachránit. Bitva na život a na smrt začíná v akčním hororu, plném napětí a dokonalých triků!








2. Love Actually / Láska nebeská


Kdybych neobjevil Skinwalkers, bylo by tohle č. 1. Lásku nebeskou jsem poprvé viděl asi v desíti letech. A dobře jsem si ji zapamatoval. Ve třinácti jsem si ji koupil v DATARTu. Líbil se mi ten poster. Dokoukal jsem to a říkal jsem si: "To už jsem někde viděl." Asi po dvou hodinách mi docvaklo, že to byl ten film, kterej jsem viděl jako malej...
     Ehm...tenhle film si pouštím pravidelně tak 2x 3x do měsíce. A nikdy neomrzí. NIKDY!!! Pořád ho budu mít stejně rád, ať se děje co se děje.


Popis: Láska nebeská, nová romantická komedie ve stylu Čtyři svatby a jeden pohřeb, Notting Hill a Deník Bridget Jonesové, nás zavede do současného předvánočního Londýna, kde se odehraje příběh skládající se z mnoha nádherných milostných historek - někdy romantických, někdy smutných, někdy pošetilých. Žádná nepostrádá svůj osobitý humor. Všude, kam se podíváte, způsobuje láska chaos. Od nově jmenovaného ministerského předsedy, který se zamiluje 30 vteřin poté, co vejde do úřadu na Downing Street, až po smolařského prodavače sendvičů, který nemá s dívkami ve Velké Británii prostě štěstí a raději proto odjíždí do Wisconsinu; od spisovatele, který dostal košem a vypaří se do jižní Francie utěšit své bolavé srdce, až po stárnoucí rockovou hvězdu, která se snaží o come-back za každou cenu; od nevěsty, které dělá starosti nejlepší přítel jejího muže, až po ženu, které dělá starosti její manžel; od chlapce, který se zakoukal do nejkrásněší dívky ve škole, až po jeho nevlastního otce, který se zakokukal do Claudie Schiffer. Tyto londýnské životy a lásky se setkají, smísí a nakonec vše vyvrcholí na Štědrý večer s romantickými, dráždivými a komickými důsledky pro všechny zúčastněné.


3. Harry Potter Saga / Sága o Harrym Potterovi


Četl jsem knížky, které se mi velmi líbily. Film jsem poprvé viděl v osmi letech. A až do dneška si to pouštím. 
Nevim jak bych to řekl, ale byly to knížky mého dětství :).
Za nejsilnější díl rozhodně považuji Vězeň z Azkabanu a naopak za nejslabší obě Relikvie Smrti. Mám obrovské výhrady obzvlášť k první části. 


Popis: Kdo by dnes už alespoň nezaslechl jméno Harryho Pottera, čarodejnického učně, jehož neskutečná popularita mezi dětmi během krátké doby zasáhla i dospělé. Filmovou verzi jeho prvního příběhu zrežíroval Chris Columbus ve spolupráci s autorkou "potterovských" románů J. K. Rowlingovou a pod přísným a podnětným dohledem své dcery Eleanor přenesl na filmové plátno svět Školy čar a kouzel v Bradavicích v plném lesku a hávu hodném největšího kouzelníka na světě.  Celý příběh Kamene Mudrců se točí kolem sirotka Harryho Pottera. Tomu krátce po narození zahynou za neobvyklých událostí oba rodiče, a Harry proto musí vyrůstat v rodině strýce Vernona a tety Petunie, kteří mu neustále dávají najevo, že místo kde bydlí, není domov. O to větší překvapení ho čeká, když mu v den jeho jedenáctých narozenin přijde dopis, který je předzvěstí změny v jeho dosavadním životě. Od nynějška není obyčejným chlapcem, i když na to stále vypadá, ale stává se studentem Školy čar a kouzel v Bradavicích. Ani tento nový život však nebude procházka růžovou zahradou, obzvlášť když se začne probouzet Harryho záhadná minulost a její temný hrdina, Lord Voldemort...



Žádné komentáře:

Okomentovat