Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

středa 11. ledna 2012

Merlin

Merlin (TV seriál), 2008


Režie: James Hawes
Původní název: The Adventures of Merlin
Datum uvedení: 2008
Hrají: Colin Morgan, Bradley James, Anthony Head, Richard Wilson, Katie McGrath, Santiago Cartera


Popis: Příběhy mladého čaroděje Merlina od jeho prvního střetnutí s mladým nafoukaným Artušem, Morganou. Nemá to jednoduché, na Camelotu je už 20 let zakázaná jakákoliv magie a čarodějové a čarodějky jsou bez milosti popraveni - a Artuš i království jsou neustále v nebezpečí.


Reakce po shlédnutí pilotního dílu: No, budu na to koukat dál, je to docela zajímavý.


Můj názor: Po tom, co na AXN skončil Pravěk útočí, začali ve stejný čas dávat Merlina. Podíval jsem se na něj a musím říct, že je to docela dobrý. Až na ten dabing, jednou by mohli dát normální. Možná Merlin s Artušem mají dobrý, ale to ostatní? Herci skvělí, zase opět hlavně Merlin a Artuš. 
    Má to trošku nedostatky v počítačový grafice (drak, Camelot apod.), ale jinak je to skvěle udělaný. 
     Nikdy ale nevsázím na pilotní díly, protože u některých seriálů se to prostě nepodaří (Ringer, American Horror Story), takže jsem se kouknul i na druhý díl a to už si vsadit můžu - budu na to koukat dál. 
     
Merlina dávájí na AXN každé ráno v šest hodin...


Hodnocení: 4,5 hvězdičky. 



7 komentářů:

  1. Úžasný seriál...pozerám v origináli a videla som všetky série...4 bola super :)
    A nemôžem z Artušových a Merlinových hlášok :)
    A z toho britského akcentu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi dost líbí... koukám na to na AXN, takže až to skončí, budu pokračovat na kinotipu.cz...Ale co já jsem slyšel, tak čtvrtá byla nejslabší???
    Jo, ty dva mají dobrý hlášky...tobě se líbí britskej akcent? ta já Brity úplně nesnášim, u mě vede americkej akcent.:)

    OdpovědětVymazat
  3. No mne sa štvrtá séria páčila...konečne to začalo dakam smerovať :)
    Ale nechcem spoilerovať :)
    No a úplne milujem britský akcent a všetko britské :)
    Je pravda, že im je horšie rozumieť a tak...ale mne o vôbec nevadí :)
    Americký prízvuk mám rada iba preto, že rozumiem vždy okolo 90 percent všetkého, čo hovoria :)
    A ináč je poznať rozdiel medzi britskými vecami a americkými - napr.filmy/seriály.
    Britské sú napr. Merlin, Doctor Who (naj seriál na svete), IT Crowd, Black Books (oba sú sitcomy a je to niečo iné ako napr. TBBT, HIMYM a spol. - hoci aj tie mám rada.)
    Ale naj seriál čo momentálne beží je britský Sherlock - odporúčam, ak si nevidel :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nespoileruj, přesně tak :D To bude nejlepší.
    Já radši "američtinu" no...
    No tak TBBT a HIMYM úplně nesnášim. Nelíbí se mi to. Prostě velký NE!
    A britský Sherlock, ten se mi teda líbí hodně. A ještě jeden super britskej seriál je Primeval. Mám tu na blogu i článek. V rubrice Top 10's...Ale nevim, jestli se ti bude líbit (jestli na něj budeš koukat), je to spíš pro kluky. Ale tohle zas doporučuju lidem já...

    OdpovědětVymazat
  5. Ako ja som brutálny seriáloví maniak, takže pozriem všetko...len do toho nesmiem spadnúť cez skúškové :)
    Z tých amerických úplne zbožňujem Stargate SG-1 a Atlantis, Universe som videla len dve časti - to bola sprostosť. :)potom je to Firefly a všetko do Jossa Wheedona - Buffy, Angel, Dollhouse..., a ešte strašne veľa dalších :)
    Z toho, čo sa vysiela mám najradšej NCIS, Castla...:)
    O Primevale som už počula...idem kuknuť, o čom to je :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hej....Ty seš jak já..:D Jo, mrkni se, ale fakt nevim, jestli se ti to bude líbit.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo Merlin je skvěl, jako většina tady britské seriály miluju (Doctor Who, Torchwood, Sherlock...) a taky jako většina lidí co tu napsala zbožňuju britský akcent :D
    Emily

    OdpovědětVymazat