Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pondělí 30. ledna 2012

Filmová podoba týdne #2


- pondělní meme, ve kterém uveřejníme filmovou či seriálovou podobu knih.
- k tomu přidáte: název filmu, režisér filmu, název knihy, autor knihy, děj filmu, trailer a můj názor.


- Meme by Niklaus


Název filmu: Hugo (česky Hugo a jeho velký objev)
Režisér filmu: Martin Scorsese
Název knihy: The Invention of Hugo Cabret (česky Velký objev Huga Cabreta)
Autor knihy: Brian Selznick


Děj filmu: Hugo Cabret (Asa Butterfield) je neobyčejný kluk, který po otcově smrti žije na pařížském vlakovém nádraží u strýce alkoholika, jenž tu pracuje jako seřizovač nádražních hodin. Po tátovi Hugo zdědil vynalézavost a robota s klíčovou dírkou ve tvaru srdce, který možná ožije, pokud se do ní vloží ten správný klíč, a předá chlapci otcův vzkaz. Alespoň v to doufá. Neutišitelná zvědavost přivede Huga k nerudnému prodavači mechanických hraček (Ben Kingsley) a od něj i k jeho chráněnce (Chloe Grace Moretz), která, ač je to neuvěřitelné, drží v rukou klíč k rozluštění Hugovy životní záhady. Jak k němu přišla? Jaké tajemství skrývá její adoptivní prarodič, že o něm nesmí nikdo mluvit? Skrývá robot skutečně otcův vzkaz? A dokáže Hugo na všechny tyhle otázky odpovědět dřív, než ho dostihne ruka zákona v podobě přísného nádražního hlídače (Sacha Baron Cohen) a pošle ho do sirotčince?



Můj názor: Film jsem ještě neviděl (v kinech od 2. února), ale hrozně se na něj těším a navíc mě do dnešní meme nic jiného nenapadlo. Knížku jsem taky nečetl, ale rozhodně už je napsaná na mém seznamu na rok 2012. Snažil jsem se ji stáhnout ve formátu pdf, ale nenašlo mi to nic. Kdybyste někdo něco věděl, napište prosim do komentářů.


2 komentáře:

  1. Trailer je super :)
    A mám pocit, že to má aj nomináciu na Oscara, nie? :D

    OdpovědětVymazat