Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pondělí 30. ledna 2012

Conspiracy 365 a Touch - (ne)recenze pilotů


Režie: Paul Goldman
Český název: Spiknutí 365
Datum uvedení:  14.1.2012 (rok výroby 2011)
Hrají: Harrison Gilbertson, Marny Kennedy, Taylor Glockner


Popis: Callum Ormond dostal varování. Má 365 dní, aby si zachránil život!!! Odpočet začal a čas běží… Calův klidný život končí v okamžiku, kdy začíná smrtící odpočet. Stává se z něj kořist. Lovený uprchlík, který udělá cokoli, aby přežil. Podaří se mu získat záhadné kresby, které mu odkázal jeho otec? Dokáže vyvrátit obvinění, že napadl členy vlastní rodiny? Dostane se ze zajetí brutálních zločinců? …Podaří se mu přežít? Čas běží. Každá vteřina může být ta poslední.


Reakce po shlédnutí pilotu: Ježiš...Takhle mi to zmrvit...


Můj názor: Teda, ti mi to pěkně zmrvili. Vždycky jsem věděl, že když to zfilmují, bude z toho propadák. A nemýlil jsem se. Obzvlášť když se toho ujme naprosto neznámá autralská telvizní stanice FMC. Jo, sice se to zuby nehty drží předlohy, ale... Ti herci neumějí absolutně hrát...
     1. Cal je naprosto skvělý jako knižní postava, tak i herec. (+)
     2.  Boges? Není náhodou v knižní předloze původem Ukrajinec, a není trošku tlustší? (-)
     3. Boges? Má ale naprosto úžasný vlasy. (+) Taky bych chtěl takový mít, ale nemám na to střih. 
     Víc nevím... Aspoň, že to je přesně podle předlohy. Průběh, konec a tak.


     Rozhodl jsem se, že nebudu hodnotit hvězdičkami, ale tentokrát to zkusím jinak: 44%.






Režie: Francis Lawrence
Český název: Touch 
Datum uvedení: 26.1.2012 (rok výroby 2011)
Hrají: Kiefer Sutherland, David Mazous, Gugu Mbatha


Popis: Od scénáristů/tvůrců (Heroes, Crossing Jordan) a producentů Petra Chernina (New Girl, Terra Nova) a Katherine Pope (New Girl, Terra Nova) přichází Touch, nadpřirozené drama, ve které se věda a spiritualita protíná s nadějným předpokladem, že všichni jsme nějakým způsobem propojeni neviditelnými cestami, které mají možnost měnit osud.


Reakce po shlédnutí pilotu: Yes...Nezklamalo...:)


Můj názor: Ano, nezklamalo. Co jsem se v září kouknul na trailer, nemohl jsem se dočkat. Nevěděl jsem totiž, kdy to bude. Jedni říkali na začátku roku, druzí v polovině. No, ale dočkal jsem se. A nezklamalo mě to.
     Absolutně nechápu, proč na to koukám, když nesnášim matematiku a tohle tak nějak matematické je. No, sám nevím. Asi proto že ta hraje Kiefer s Davidem. 
     Absolutně se těším na další díly, které budou následovat v březnu. 
     Už teď je jasné, a to nejen podle sledovanosti, že se jistojistě dočkáme i druhé série. Pilot totiž sledovalo neuvěřitelných 12,05 milionů diváků. Seriál se tedy stal nejsledovanějším na FOXu.   
 Proto hodnotím: 96% 




     

1 komentář:

  1. Ahoj, kde mužu najít Spiknutí film na internetu? :) ( Tedy jestli to vubec jde)

    OdpovědětVymazat