Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

sobota 31. prosince 2011

Recenze - Mládí v hajzlu

Režie: Miguel Arteta
Český název: Mládí v hajzlu
Původní název: Youth in revolt
Hrají: Michael Cera, Justin Long, Steve Buscemi, Rooney Mara


Popis: Mládí v hajzlu je komedie o dospívání, která na pubertální touhy i vzpoury nahlíží svěžím a neotřelým způsobem. V hlavní roli filmu, který vznikl podle slavné knižní předlohy C.D. Paynea Mládí v hajzlu, se představuje Michael Cera (Juno, Superbad). Nick Twisp (Cera) je zvláštní, ale milý mladík s citem pro pěkné věci, jako jsou Sinatra a Fellini. Na rodinné dovolené se Nick beznadějně zamiluje do krásné a svobodomyslné dívky jménem Sheeni Saunders (Portia Doubleday), ale rodina, vzdálenost a žárliví ex-milenci jejich lásce vůbec nepřejí. Proto Nick s výrazným přispěním Sheeni opouští svůj nudný a předvídatelný život a vytváří své rebelské alter ego: Françoise. A François – se svou kravatou, knírkem a cigaretou - se nezastaví před ničím, co by mu bránilo být s Sheeni. Nick Twisp se ocitá na cestě sebezničení, která pro něj bude mít nepředvídatelné a neskutečně legrační důsledky.


Můj názor: Kdybych tohle měl shrnout do jedné věty, řekl bych: "Docela trapné, mimo knižní předlohu."
     Né, že by to bylo úplně trapné, ale ve filmu byla pouze půlka knihy. Naprosto vynechali veledůležité scény. Pak tam nacpali asi pět scén ze dvojky a ze trojky. 
     Znova, knižní předloha je o mnoho lepší.
     A ty herci? No comment, ty vole...Otřesný....Představoval jsem si je úplně jinak. Nejhorší byli Nick, Sheeni, Levák, Nickova máma s tátou. Obzvlášť tihle byli horzní, zbytek je mi tak nějak ukradenej. Ve filmu byla pouze část první knihy, vynechali docela důležité scény, třeba scény s paní Clarkelsonovou a pastorem Knuddlesdopperem. Ale zase musíme nechat, že to, co herci říkali, bylo naprosto přesné jako v knihách. Hlavně rozhovor s Nickem a Sheeninim taťkou. "Tak Vaya Con Dios, chlapče."
Nejlepší scéna z celýho filmu? Asi přepadení na francouzské univerzitě, když spolu Nick a Sheeni chtějí spát.
Nejhorší scéna z celýho filmu? Asi nemám žádnou. Ale furt bych vytknul ty herce.
      Takže moje shrnutí je takovéhle: Nebylo to hnusný, ale nebylo to ani dobrý. Bylo to vtipný, výklady přesně podle knihy. A moje hodnocení je 3,2 hvězdičky...


A na závěr můj cast: 


Nick Twisp / Matthew Knight


Mě je to jedno, smějte se jak chcete, ale já si Nicka neumím představit prostě jinak. Navíc, ani ve filmu nedodrželi Nickův věk, bylo mu tam šestnáct a v knize čtrnáct. A Matthew tak trochu vypadá na těch patnáct, takže.. A myslim si,že on by to nevzal, je to takovej můj slušňáček. :)


Leroy / Chris Colfer


Ehm, samozřejmě, je to jenom můj cast. Chris by tuhle roli stejně nevzal, protože je gay a jeho scény by mu vadily. Ale taky jsem si ho furt představoval jako Leváka - Leroye. 




Sheeni Saunders / Vanessa Morgan


Já vim, asi se tam moc nehodí, ale já jí prostě miluju... A hlavně, Matthew a Vanessa spolu doopravdy chodí, takže.. Její role by jí sedla, hlavně povahou. Ale taky trochu sexuální role, takže nevím.
















Nickovu matku a otce sem radši nedávám :D
































     



1 komentář:

  1. Souhlasím s tebou. Ty knihy mám rád, ale film jsem viděl jen kvůli knížkám.

    OdpovědětVymazat