Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pondělí 12. prosince 2011

Recenze - E.T.- Mimozemšťan

Režie: Steven Spielberg
Český název: E.T.- Mimozemšťan
Původní název: E.T.-The Extra-Terrestrial
Hrají: Henry Thomas, Dee Wallace, Drew Barrymore, Robert MacNaughton, Peter Coyote

Popis:  Nedaleko předměstí Los Angeles přistála kosmická loď mimozemšťanů. Podivné postavičky se rozešly sbírat vzorky do okolí a jen jedna z nich se dostala až na kraj lesa. Okouzlena světly velkoměsta zapomněla na své poslání. Proto se nedostala včas na palubu a uvízla na naší planetě. Úkryt nalezl mimozemšťan v kůlně nejbližšího domu a tady ho objevil desetiletý Elliot, který ho představil i svým sourozencům. Stali se z nich kamarádi, ale tomu malému, kterému děti začaly říkat E.T., se strašně stýská po domově a chce stůj co stůj s těmi "svými" navázat spojení. Nezdaří se a E.T. se rozstoná. V té době už je jeho úkryt vypátrán a nemocný mimozemšťánek se ocitne v rukou vědců. Z hodiny na hodinu chřadne až přístroje konstatují jeho smrt. Jen Elliotovi dá najevo, že tomu tak není a že se mu podařilo navázat kontakt s domovem. Dětem se podaří svého kamaráda ze vzdálené planety zachránit. 

Můj názor: obsahuje spoilery: Asi se divíte, proč sem dávám 30 let starý film. No, podívejte se... Když jsem si četl popis filmu Super 8, říkali tam, že si při tom nutně vzpomenu na E.T. Mimozemšťana a Blízká setkání třetího druhu (BSTD příště). Nikdy jsem "Í týho" neviděl, tak jsem se na něj podíval.


Moc mě nezaujal, asi jsem z tohehle vyrostl. Divný, já vím, obzvlášť když 1x denně koukám na ¨Super 8. Ale tohle mě opravdu moc nebavilo. Dobře, místy docela pěkná podívaná, ale jinak opravdu nuda. A když jsem se pak znova na Super 8 podíval, nevzpomněl jsem si na E.T-ho, možná jenom na konci.


Film je vlastně o třetím druhu. Tím je setkání. Mladý kluk uvidí mimozemšťana,  seznámí se s ním, začne mu rozumět, a když ho skoro na konci ztratí, je zničený. Takových filmů je spousta. Zase ale musíme brát ohled na to, že je 30 let starý. Mě to tak ale nepřišlo. Efekty byly super, a tak podobně (prý nejlepší "efektový" film 80.tých let).
A nejlepší scéna z celýho filmu? Asi všechny s Elliotem a "Í tým."


A nejhorší scéna z celýho filmu? Asi nemám žádnou nebo si v tuhletu chvíli nevzpomenu.

A moje hodnocení? 3, 4 hvězdičky...

A teď něco ke druhům: První druh je o tom, že vidíte UFO.
                                Druhý druh je o tom, že vidíte obyvatele UFA na vlastní oči.
                                Třetí druh je o fyzickém kontaktu.
                              A čtvrtým druhem je únos.

Žádné komentáře:

Okomentovat